Divize japonské společnosti OKI zaměřená na oblast tiskových řešení oznámila změnu obchodní značky z OKI Printing Solutions na OKI.
Foto: Profimedia.cz
Od začátku června tak přebírá obchodní jméno mateřské společnosti, která působí celosvětově na poli telekomunikací a tiskových řešení.
Změna značky souvisí se snahou společnosti posílit hodnotu značky OKI využitím synergie všech divizí skupiny OKI na vysoce konkurenčním globálním trhu.
„Všechna zastoupení OKI ve více než 120 zemích světa patří do jedné velké rodiny. Sjednocení obchodního označení celé korporace je tedy logickým krokem a věříme, že povede k posílení globální znalosti značky OKI,“ říká Miroslav Tyburec, obchodní a marketingový ředitel Oki Systems.
V České republice a na Slovensku bude k rebrandingu docházet postupně a z formálního hlediska bude znamenat postupnou úpravu veškeré firemní komunikace včetně loga.
Původ jména OKI
Společnost nese jméno svého zakladatele. Pan Kibataro Oki, povoláním stříbrotepec se zájmem o techniku, ji založil v Japonsku roku 1881. Podnikavý vynálezce již ve století páry předvídal vstup do věku komunikací. Položil tak základy koncernu OKI, který je výrobcem zařízení pro telekomunikaci a zpracování informací pro podniky po celém světě.