Menu Zavřít

ZNOVU BIBLE MARKETINGU

24. 7. 2001
Autor: Euro.cz

Management

České odborné veřejnosti a studentům se představuje již deváté vydání publikace vysokoškolského profesora a ředitele Americké marketingové asociace Philipa Kotlera Marketing management. Reedice je tentokrát přitažlivější díky nové strukturalizaci knihy. Obsahuje mimo jiné komplexně pojatou stať o strategickém marketingovém plánování, rozebírá podstatu marketing managementu, zahrnuje i logické vyústění problematiky identifikace tržních segmentů. Nově jsou formulovány otázky k zopakování daného tématu a řada příkladů odpovídajících současnému vývoji. Vítaným doplňkem je jistě rejstřík a příloha se základními informacemi z oblasti makroekonomiky, statistiky a financování.

Kotler, Philip: Marketing management. Grada Publishing. Praha 1998 (dotisk 2000). 712 stran. Cena: 1680 Kč.

  • Našli jste v článku chybu?