Akcie Meinla vynesou méně
O 6,6 milionu eur na 209,2 milionu klesly loni tržby řetězce Julius Meinl International. Provozní zisk 1,9 milionu naopak částečně pokryl předloňskou ztrátu 5,4 milionu, celkový hrubý zisk dokonce vzrostl téměř třikrát na 8,7 milionu eur. Dividenda na akcii by přesto měla klesnout na 26 (euro)centů proti předloňským 36 centům.
Nový věrnostní program
Britský maloobchodník Sainsbury chystá na podzim nový věrnostní program Nectar. Zapojí se do něj síť čerpacích stanic BP, obchodní domy Debenhams a firma Barclaycard dohromady se zhruba dvanácti miliony klientů. Sainsbury, jejíž ‚starý‘ program zatím využívá na osm milionů zákazníků, tak trumfne konkurenční Tesco, jehož ‚klubové karty‘ drží rovněž dvanáct milionů lidí.
Sledovanost Joj roste
Košickou televizi Joj v květnu sledovalo podle výzkumu Slovenského rozhlasu osmnáct procent diváků, což je o deset procentních bodů více, než kolik loni v listopadu zaujímala její předchůdkyně televize Global. Jedničkou trhu zůstává Markíza se 73,9 procenty diváků.