Značkoví Maďaři
Středoevropané podle výzkumu TNS Factum kladou menší důraz na značku zboží než Britové. Nejvíce preferují značkové zboží Maďaři, naopak nejméně nakupují podle loga Slováci.
Spor o Evropu
Inzeráty společnosti Mountfield o dvacetiprocentním snížení cen bazénů vyvolaly spory s Evropskou unií. Obchodní firma totiž tvrdí, že peníze získala z EU, což však podle velvyslance Evropské komise může být považováno za zavádějící reklamu. Firma se ale hájí tím, že označením EU pouze geograficky vymezuje, odkud prostředky na slevu získala. Do konce května slíbila uvést konkrétní zdroj.
Joj plná problémů
Za dva měsíce vysílání si slovenská dcera Novy vykoledovala u vysílací rady sedmero správních řízení. Firmě Mac TV provozující stanici Joj rada vytýká nedostatky v oddělování reklamy od programu, podezření ze skryté reklamy či neupozorňování na pořady nevhodné pro děti.