Oskarovy nové příběhy
Český Mobil spouští novou kampaň a současně s ní inovuje i komunikaci s veřejností. Místo dosavadního sloganu „Pro každého. Každý den.“ používá nový claim „Oskar. To dává smysl.“ Kampaň připravila firma McCann-Erickson, která se stala novou reklamní agenturou Českého Mobilu po odchodu Young & Rubicam ke konkurenčnímu Eurotelu.
Receptář znovu k soudu
Vydavatelství Reader‘s Digest Výběr hodlá podat další návrh na předběžné opatření proti titulu Recepty prima nápadů konkurenční FTV Premiéry. Grafická koncepce časopisu prý stále kopíruje jejich Receptář na každý den. Z plagiátorství obviňovaná firma už počátkem dubna musela z rozhodnutí Městského soudu v Praze (EURO 13/2002) přestat užívat název Receptář prima nápadů.
Cola ve vzduchu
První dohodu svého druhu uzavřela společnost Coca-Cola s mezinárodní aliancí leteckých společností Sky Team. Pětiletý kontrakt, který lze prodlužovat až do roku 2030, přinese na letiště a do letadel nápoje Coca-Coly, spotřebitelské soutěže a další promoční aktivity. Sky Team sdružuje Aeroméxico, Air France, Alitalia, ČSA, Delta Air Lines a Korean Air.
Zlato pro Nováky
Za upoutávku k filmu Titanic získala televize Nova hlavní cenu prestižního festivalu Promax & BDA Europe 2002. Porazila tak současného lídra světové televizní grafiky, britskou BBC. Spot s motivem Titaniku na Vltavě vyrobila redakce selfpromotion Novy a režisérem byl Karel Janák.
Češi médiím nevěří
Médiím v Česku nyní důvěřuje jen 57 procent obyvatel, 39 procent jim naopak nedůvěřuje, jak uvádí březnové šetření Centra pro výzkum veřejného mínění. V historii výzkumů jde o nejnižší důvěru sdělovacím prostředkům.