Konec televizní prohibice
Americká televizní síť NBC uzavřela dlouhodobou smlouvu o vysílání reklamy na destiláty s firmou Diageo (mezi její výrobky patří například Johnnie Walker a Smirnoff). Televize přitom reklamu na alkohol nevysílala přes padesát let – americká samoregulační pravidla výrobců alkoholu totiž podobné kontrakty neumožňovala. Prolomení ledů dobrovolných omezení je považováno za reakci na trvající krizi amerického reklamního průmyslu.
Do ciziny levněji
Silná koruna pomohla Čedoku nakoupit výhodněji ubytovací kapacity v zahraničí, což umožnilo snížit prodejní ceny některých zájezdů. Čedok proto očekává vyšší poptávku a růst tržeb o deset až dvacet procent na zhruba 2,1 miliardy korun. Za loňský rok firma předběžně vykázala desetiprocentní pokles na dvě miliardy korun.
Zadlužení po uši
Britové utratili v souvislosti s Vánocemi rekordní sumy peněz a nezdravě se tak zadlužili. V listopadu si například prostřednictvím kreditních karet půjčili 329 milionů liber, ačkoliv běžně platby „kreditkami“ dosahují jen 130 milionů měsíčně. Celkem si Britové v listopadu vypůjčili 3,7 miliardy liber. Odhady uvádějí, že průměrná domácnost dluží jen za nákupy kartami 107 procent svého disponibilního příjmu.
Zahraniční Fischer v akciovce
Koncem roku převedl Václav Fischer obchodní podíly ve svých cestovních kancelářích v Maďarsku, Polsku a na Slovensku na stejnojmennou akciovou společnost.