Menu Zavřít

Zprávy týdne

13. 6. 2002
Autor: Euro.cz

Automobilový průmysl

Škodovky na nábytek
Velkou šanci obsadit vozové parky firmy IKEA má česká automobilka Škoda-Auto se svojí značkou Octavia. „Auta odpovídají tomu, co požadujeme od našich služebních aut: dobrou kvalitu a bezpečnost za velmi nízkou cenu,“ uvedl pro týdeník EURO Jesper Brodin, asistent zakladatele společnosti a prezidenta IKEA Group. Škodovky si již pořídila švédská centrála a pobočky v Česku a Rusku. „Zvažují se možnosti i v jiných zemích,“ dodal Brodin.

Individualizace pozornosti
Italský Fiat neprovedl reorganizaci jen v Itálii, ale také ve své české pobočce. Fiat ČR vytvořil oddělené obchodní jednotky pro značky, za něž odpovídá na českém trhu – Fiat/Lancia/LCV a Alfa Romeo. K těmto dvěma odborům ještě přibyly divize mezinárodního rozvoje, poprodejního servisu a služeb zákazníkům. Reorganizace má Fiatu umožnit “individuální pozornost, kterou si tyto dvě odlišné značky zasluhují se svou orientací na budoucí obchodní úspěch”.

MM25_AI

ŠkoFIN bodoval
Společnost ŠkoFIN se umístila v soutěži Czech Top 100 – v žebříčku 100 obdivovaných firem České republiky za rok 2002 - jako první leasingová společnost v kategorii Finanční zprostředkovatelé. Hodnocení vyjadřuje názor 1500 oslovených odborníků z České republiky, především z řad vrcholových manažerů firem.

Peugeot 206 dostal výbavu
U Peugeotu je od června k dostání model 206 s nově definovanými úrovněmi výbavy. Verze Contact, Style a Premium údajně reagují na požadavky zákazníků, kteří v segmentu malých vozů stále více upřednostňují výbavu blížící se k segmentu nižší střední třídy. Jednotlivé úrovně výbavy byly nejen přejmenovány, ale i navýšeny, ceny jednotlivých verzí zůstávají stejné. Třídveřová verze 206 Contact s benzínovým motorem 1,1 vyjde na 274 000 korun. Verze Roland Garos, XS a GTI zůstávají beze změn.

  • Našli jste v článku chybu?