Menu Zavřít

Zprávy týdne

28. 2. 2002
Autor: Euro.cz

Obchod & služby

Po aprílu Instinkt
Vydavatel Sebastian Pawlowski hodlá rozšířit portfolio titulů vydávaných společností Mediacop. V polovině dubna časopisu Týden pořídí bratříčka. Předlohou novému týdeníku Instinkt má být německý časopis Stern.

Další miliarda
Při optimistické variantě může letos reklamní průmysl očekávat růst o 6,8 procenta. Podle čerstvého odhadu firmy ARBOmedia letos dosáhnou mediální výdaje 15,855 miliardy korun oproti loňským 14,84 miliardy.

Hotelová šance mimo sezonu
Karlovarská státní akciová společnost Thermal-F, provozující stejnojmenný hotel, zvýšila loni své výnosy o pět milionů oproti předchozímu roku, a překročila tak dvě stě milionů korun. Hlavním důvodem růstu tržeb bylo zvýšení prodeje zahraničním hostům mimo turistickou sezonu.

Romové jdou do rádia
Romsky, česky a anglicky chtějí vysílat Romové ze Sdružení Dženo. Práce na projektu začnou v červnu, na přelomu roku by mělo nové rádio začít fungovat na internetu.

Lepší zvuk
Již druhé studio na Barrandově má špičkové zvukové vybavení, které umožňuje mixovat zvuk ve formátu Dolby Digital Surround EX. Po rozšíření kapacity se tato technologie stane dostupnější i pro méně movité české filmaře. Investice v řádu milionů korun by se měla vrátit do dvou let.

EBF24

Vítězství Japonců nad Američany
Letošní olympiáda měla celkově slabší sledovanost než hry v japonském Naganu. V průměru naganské hry sledovalo denně 445 tisíc diváků, zatímco vysílání ze Salt Lake City vidělo denně přibližně o devatenáct tisíc lidí méně.

Matka Mony v propadu
Finská vydavatelská skupina Sanoma WSOY loni zaznamenala pokles hrubého zisku o třetinu na 92,5 milionu eur. Čisté tržby však vzrostly o pětinu na 1,73 miliardy eur a letos mají přesáhnout 2,4 miliardy. Sanoma od loňského roku kontroluje také české vydavatelství Mona.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).