Menu Zavřít

Průhledná Pepsi, cigareta bez kouře: projděte si největší omyly slavných značek

24. 10. 2018
Autor: Profimedia.cz

Velké světové společnosti neustále přicházejí s inovacemi a novými produkty. Ve většině případů bývají úspěšné, někdy ale přijdou s nesmyslným produktem, který je dopředu předurčen k neúspěchu. Místo zákazníků si ho pak vyhlédnou kurátoři muzea průmyslových omylů.

Mezi největší průšvihy při vymýšlení nových produktů patří například průhledná Pepsi, cigareta bez kouře či brýle se zabudovaným mp3 přehrávačem. Velký omyl má na kontě také Netflix, který přitom v poslední době neustále roste. Soubor propadáků velkých značek vybral web Lovemoney.


Když k miliardovému nápadu pomůže náhoda. Sirky, rentgen i suchý zip vznikly omylem

 Coca-Cola

Dále čtěte:

Když se slogan okouká. Slavná reklamní motta a jejich nástupci

Nutella, botox, teflon. Další výrobky, které vznikly omylem

Nejhodnotnější značkou zůstává Google, Facebook navzdory skandálu rostl

Majstrštyky a fiaska Donalda Trumpa. Jaké jsou jeho nejlepší a nejhorší nápady?

  • Našli jste v článku chybu?