Pořadatelé hokejového mistrovství světa se každý rok mění, pohled na ledovou plochu ale zůstává stejný. Ve středovém kruhu mohou diváci už 27 let vídat velké logo automobilky Škoda, která je od roku 1993 oficiálním hlavním sponzorem šampionátu. Jako automobilový partner letos poskytne organizátorům na Slovensku 50 vozů.
Škoda Auto spojila své jméno s hokejovým mistrovstvím světa už v roce 1992, kdy se stala automobilovým partnerem turnaje. O rok později už byla hlavním sponzorem šampionátu a v této pozici vydržela dodnes. Jedná se o nejdelší sponzorství v historii sportovních mistrovství světa. Trvat bude nejméně do roku 2021. Zatím poslední prodloužení smlouvy Škoda oznámila před dvěma lety v Kolíně nad Rýnem.
Během letošního ročníku, který se koná v Bratislavě a Košicích, chystá Škoda světovou premiéru. V den čtvrtfinálových utkání – 23. května – představí automobilka přepracovaný model Superb. „Značka Škoda na letošním mistrovství světa mimořádným způsobem propojí tradici a budoucnost, “ řekl k tomu Alain Favey, člen představenstva společnosti za oblast prodeje a marketingu. „To, že naše působení na mistrovství světa nyní poprvé spojíme také se světovou premiérou nového modelu, podtrhuje důležitost této akce pro naši značku.“
Jako automobilový partner poskytne Škoda organizátorům padesát vozů, především SUV modely Kodiaq a Karoq. Během jednotlivých utkání má automobilka vedle ledové plochy umístěné tři modelové novinky – městské SUV Kamiq, nový kompaktní model Scala a SUV Kodiaq RS.
Kromě hokejového šampionátu sponzoruje Škoda Auto například ještě slavný cyklistický závod Tour de France. Letos prodloužila partnerství, které trvá posledních patnáct let, o dalších pět, až do roku 2023.
O hokejovém šampionátu dále čtěte: