Už za necelý měsíc, 5. listopadu, proběhne v pražském hotelu Comfort konference Czech Internet Forum 2024. Účastníci se mohou těšit na přednášky, velkou mediální debatu, praktické case studies a celodenní networking.
VYBÍRÁME Z BOHATÉHO PROGRAMU
Velká mediální debata
„Média a tvorba obsahu s příchodem AI“ a další aktuální dění na trhu proberou v diskuzi s Filipem Rožánkem z Digizone.cz šéfové českých mediálních domů Lenka Černá z Economie, Daniel Grunt z TV Nova, Martina Říhová z Czech News Center a René Zavoral z Českého rozhlasu.
Mikýřova úžasná pouť Survivorem & jak se stát milionářem?
Vyhrát Survivor se českým influencerům často nepoštěstí. A pronajmout a virtuálně vyprodat prázdnou O2 arénu už vůbec ne. Mikýř a jeho tým mají za sebou perné jaro. Co si z toho odnesli? Kolik získali peněz a co s nimi udělali? Vilém Franěk a Jan Cón představí unikátní case study jedné velké crossmediální kampaně.
Doba videová – data a case studies
Videa, primárně ta krátká, jsou všude a zaplavují sociální sítě. TikTok započal obří trend, který se dnes valí Metou jako Reels nebo skrze YouTube jako Shorts. Kolik dneska tvoří obsahu sítí a jak fungují ve srovnání s ostatními formáty? Vojtěch Lambert z LCG New Media ukáže data a konkrétní kampaně.
Personalizace médií v reálném čase
Salesforce Data Cloud umožňuje shromažďovat a analyzovat data o zákaznících v reálném čase. Kristýna Turner ze Salesforce ukáže, jak lze pomocí těchto dat zlepšit cílení reklam, optimalizovat obsah a zvýšit návratnost investic do médií.
Platforma SWEET.TV: nový pojem v digitální reklamě
V dnešním digitálním světě jsou skutečně průlomové inovace vzácné. OTT platforma SWEET.TV je však přesně tím produktem, který mění zavedené představy o televizi a reklamě. CEO Mykhailo Khyzhniak bude mluvit o nových reklamních technologiích v OTT, nakupování přímo na obrazovkách chytrých televizorů a strategickém partnerství se společností Samsung.
Komunikace v éře ML a AI
Nová doba je tady, zase. Možností, jak plánovat média a oslovit správného zákazníka, je nespočet. ML a AI ale všechno (tak trochu) mění, otevírají se nové cesty a příležitosti, jak to dělat jinak, možná více chytře, možná ušetřit nějaký ten čas, možná taky peníze a snad zvýšit i prodeje. Tématu se chopí Pavol Lukáč ze společnosti TRKKN Czech.
Google Analytics 4: Vyhněte se nejčastějším chybám v implementaci
Šetřete svůj čas i nervy a podívejte se s Annou Volčíkovou z GroupM na nejčastější chyby v implementaci Google Analytics 4, které zásadně ovlivňují výsledky měření, a tudíž i vaše rozhodnutí. Vyhnete se tak závěrům na základě nepřesných dat, ovlivněných chybami ve webové analytice.
Agentury jsou v době AI již zbytečné. Nebo?
Oblíbený provokatér Jan Suda z McCann Prague si pro vás připravil ministatus o realizovatelném využití AI a souhrn čerstvých konkrétních zkušeností s její implementací v kreativní agentuře a komerční komunikaci. A je na co se těšit.
WIRED: Svět médií a technologie
Jak se přivádí na český trh globálně respektovaný titul Wired, jaké výzvy musel překonat a jaké jsou jeho plány do budoucna? Prozradí šéfredaktor titulu Michal Kučera.
Page Not Found: Hledání pomalé novinařiny do rychlé doby
Úvodní stránka Page Not Found se na rozdíl od jiných mediálních projektů klidně celý týden neaktualizuje. Redakce se nehoní za právě probíhajícími událostmi, ale zaměřuje se na kvalitní obsah s kontextem. Může tahle strategie vůbec fungovat? Otázka pro zakladatele projektu Apolenu Rychlíková a Jakuba Zelenku.
Výčet přednášek rozhodně není kompletní, přečtěte si kompletní program, seznamte se s letošními řečníky a řečnicemi. Vyplňte svou přihlášku ještě dnes, budeme se těšit na setkání s vámi.
Ať vám konference #CIF24 neunikne:
Kdy: 5. listopadu 2024 od 9 hod
Kde: Comfort Hotel Prague City East
Partnery konference jsou LCG New Media, Salesforce a sweet.tv. Vystavovatelem je CZ.NIC. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou Marketing Journal a MediaGuru. Organizátory jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.