Čtrnáctý ročník prestižní konference E-Business Forum proběhne 26. září. První přednášející i témata vám prozradíme už teď. Momentálně si můžete pořídit vstupenky za nejnižší možnou cenu. Nabídka platí pouze do konce června.
Na co se letos zaměříme?
- Jak ustát rychlý růst i krizi nejen v e-commerce
- Jak podpořit růst a navýšit podíl na trhu
- Expanze prostřednictvím marketplaces
- Udržitelné podnikání jako konkurenční výhoda
- Novinky v marketingu, obchodu a logistice
- Data a webová analytika pro e-shopy
- Rozvoj social e-commerce a další nové trendy
Vybíráme z programu:
VELKÁ DEBATA s osobnostmi e-commerce: Jak ustát rychlý růst i krizi
Po rychlém růstu e-commerce segmentu, který umocnila koronavirová pandemie, přišlo výrazné zpomalení trhu v důsledku války na Ukrajině a ekonomické recese. Jak nenechat krizi potopit váš e-shop, ale i jak ustát abnormální růst, na který firma není připravena? To jsou hlavní témata debaty, během níž se o své zkušenosti podělí nejvýznamnějšími hráči e-commerce scény: Martin Beháň (Rohlik.cz), Martin Kasa (Pilulka Lékárny), Simona Kijonková (Zásilkovna), Pavel Vopařil (Bonami.cz) a Václav Staněk (Vasky).
AI & e-commerce
Generativní AI míchá karty ve všech oborech. Pojďme se společně podívat na budoucnost e-commerce a marketingové komunikace v době umělé inteligence. Vizionářsky. Strategicky. Prakticky. Tématem nás provede Jan Řezáč, zakladatel agentury House of Řezáč.
Jak restartovat e-commerce byznys, aby obstál v roce 2023+
Po rychlém růstu během pandemie se loni e-commerce trh poprvé v české historii výrazně zpomalil. Majitelé e-shopů prochází těžkou zkouškou – vysoká konkurence a velcí hráči nastavují očekávání zákazníků i pro ty nejmenší e-shopy. Současná krize životních nákladů mění způsob, jakým lidé utrácejí peníze. Značkové produkty se stávají komoditou, u níž je pro spotřebitele zajímavá pouze cena. Čistě prodejní kampaně se možná vyplatí krátkodobě, ale dlouhodobě vás spíše dostanou do spirály rostoucích mediálních nákladů s klesající efektivitou. Samuel Huba ze Shoptet společně s Jiřím Jónem z Ogilvy nám představí studii Značky v e-commerce. Ta dokazuje, že právě značka může být dobrý způsob, který může pomoci aktuální náročné výzvy zvládnout.
Věrní zákazníci vám hází záchranné lano. Chytíte ho?
V každé krizi se ukáže, kdo má jak pevné vazby se svými zákazníky. Řada firem si neuvědomuje, na jak malém procentu jejich zákazníků závisí jejich přežití. Radek Hrachovec ze společnosti Voxwise nám ukáže příklady zákaznických segmentací, díky kterým management prozřel a začal nad loajalitou uvažovat úplně jinak. Zastavíme se u Leaky Bucket Theory a představíme si tři úspěšné příklady, kdy se povedlo rychle zvýšit loajalita u důležitých skupin zákazníků. Ukážeme si, že bez měření loajality zákazníků se úspěšný e-shop neobejde.
Dark patterns, praxe a právo
Které dark patterns v praxi nejčastěji využíváme? Jde být „dark“ a nepřekročit přitom právo? Které finty vám u právníků projdou a u kterých s oroseným čelem raději zavřou prohlížeč? Mrkneme na to prakticky, na příkladech a způsobem, který vás bude bavit. Přednášky se chopí Petra Dolejšová, advokátka na volné noze společně s CRO/UX expertem Ondřejem Ilinčevem.
Program nabídne dlouhou řadu přednášek, poběží ve dvou sálech. Momentálně na něm intenzivně pracujeme a postupně ho budeme aktualizovat o nová témata a osobnosti.
Rozsáhlý networking a závěrečná after party budou nedílnou složkou letošního E-Business Fora. Poprvé se sejdeme v příjemném prostředí hotelu Comfort v Praze. Užijte si zajímavé přednášky, poznejte svou konkurenci a vyměňte si s dalšími účastníky své zkušenosti.
Až do konce června běží early birds cena vstupného. Připojte se k nám a vyplňte svou registraci za nejvýhodnější cenu.
Hlavním partnerem konference je společnost Barion, partnerem společnost K2 e-shop. Produktovými partnery jsou EasyEvent a Umění vína. Mediálními partnery jsou Lupa.cz a Marketing Journal. Konference proběhne za podpory Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.