Menu Zavřít

Emoční závislost na značce nezná hranice

17. 6. 2019
Autor: PointCZ

Je vám český trh malý? Vstupte se svými produkty na mezinárodní trhy. Pomůže vám originální obal, který vaše zboží odliší od konkurence. Sázka na design, kvalitu a ekologičnost provedení se vám vyplatí. Hlavním cílem je vzbudit zájem u cílové skupiny a vytvořit závislost na vaší značce.

Potřeba hledat nové zákazníky za hranicemi roste. Domácí trh je produkty přesycen, a proto má čím dál větší smysl pátrat po nových cílových skupinách na mezinárodních trzích. Mnoho firem už pochopilo, že mohou uspět v zemích, které byly až donedávna považovány za rozvojové. Zdejší zákazníky definuje hned několik faktorů: velká kupní síla, hlad po západních produktech a touha po kvalitních značkových výrobcích.

Budujte brand a emoční vazby ke značce. Správný obal vám pomůže.

Pouze kvalitní produkt už nestačí. Prioritou se stává elegantní komunikace, budování brandu a vytváření vztahu se značkou. „Jde o to pochopit chování zahraniční cílové skupiny a ušít jí obal produktu přímo na míru. Z pouhého nákupu značkového zboží se tak stane zážitek, který bude chtít zákazník opakovat. Správně pojatý obal dokáže apelovat na city, mluvit se zákazníkem jeho jazykem a naplňovat jeho niterné potřeby,“ vysvětlil ředitel divize packagingu brněnské tiskárny POINT CZ s.r.o. Petr Hajda.

 Správně pojatý obal dokáže apelovat na city zákazníka

Díky všem těmto úlohám se obal stal expertní záležitostí, do které se promítají veškeré globální trendy. Jedním z nich je odklon od plastů a návrat k šetrnějšímu papírovému řešení. Narůstá tlak na používání obnovitelných zdrojů. Na obaly jsou také kladeny četné legislativní požadavky, a to jak v jednotlivých zemích, tak v jednotlivých oborech podnikání.

Obal je expertní záležitost. Nepodceňujte jej.

Obrátit se při výrobě obalu na profesionální firmu, která má zkušenosti s realizací u nadnárodních značek, vám výrazně usnadní start na mezinárodních trzích. Zvolte si dodavatele, který vám bude partnerem při výběru materiálů, designu, zajistí návrh konstrukce obalu, ale poradí vám i v oblasti potřeb zahraničních cílových skupin. POINT CZ je dlouholetým dodavatelem kvalitních obalů pro řadu globálních značek. „Prošli jsme náročnými dodavatelskými testy u mnoha zahraničních značek. Nabízíme služby just in time a řízení skladové zásoby, které jsou pro mezinárodní firmy mnohdy zásadní. Působíme v legislativně náročných oborech jako je farmacie, potravinářství, lékařství nebo rychloobrátkové zboží,“ dodal Hajda.

Řekněte si o konzultaci: Petr Hajda, ředitel divize packaging, POINT CZ, s.r.o. phajda@pointcz.com
www.pointcz.com