Polep kamionové
soupravy vychází z fragmentu jedné z Matějových map doplněného o loga
projektu MAAPPI a ESA
logistiky. Soupravu již
můžete potkat na našich silnicích i v blízkém zahraničí. Díky jejímu
unikátnímu designu ji nelze přehlédnout.
„Chceme tímto způsobem podpořit charitativní rozměr projektu MAAPPI. Vyrobili jsme proto zdarma speciální polep dle unikátního Matějova návrhu a poskytli jsme reklamní plochu na návěsu a zcela výjimečně i na tahači. Pevně věříme, že tímto bigboardem na kolech zvýšíme povědomí o existenci projektu MAAPPI, o jeho poslání a získáme další příznivce, kteří jej budou podporovat, “ vysvětluje manažer marketingu společnosti ESA logistika Jindřich Karas.
Značka MAAPPI je
zkratkou volně odkazující na slovní spojení Matěj Maluje Mapy. Matěj Hošek se narodil
v roce 2004 s poruchou autistického spektra. Postupně vznikl nápad, že by se
Matějem namalované dopravní mapy mohly stát motivem potisku materiálů, které se
používají na oděvech, obuvi a dalších předmětech. Díky sociálním sítím se Matějova
rodina o jeho vášeň podělila s celým světem a vznikl specializovaný e-shop s módními
oděvními produkty, předměty i potravinami v designu dle Matějových map. Podstatnou
část zisku z těchto aktivit chce rodina investovat do zlepšení
psychiatrické péče pro děti s poruchami autistického spektra a jejich
dlouhodobého vzdělávání.
Podpora projektu MAAPPI doplňuje stávající portfolio aktivit společnosti a zaměstnanců ESA logistika v oblasti společenské odpovědnosti, z nichž nejvýznamnějším je dlouhodobá činnost Charitativního fondu zaměstnanců ESA logistika, který pomáhá již od roku 2005.