Menu Zavřít

Halóóó, kdo volá? Nechte promluvit své CRM

24. 4. 2017
Autor: CRM

Poznáte, zda volá dodavatel nebo zákazník? A jak je pro vás významný? My ano. I když jich máme stovky, nemusíme vše nosit v hlavě. Stačí využívat evidenci partnerů v nějakém informačním systému (CRM nebo ERP) a propojit ji s telefony. I vy můžete zákazníka překvapit, že jej znáte a věnovat se mu s náležitou péči.

Důležité informace během hovoru

Máte-li data o dodavatelích a zákaznících ve vašem systému CRM/ ERP, stačí nám říci, která jsou pro vás důležitá. A my zařídíme, abyste je měli po ruce v momentě, když vám zákazník volá. Zobrazíme je nezávisle na CRM/ ERP v „chytrém okně“ automaticky otevřeném během hovoru na vašem PC/ notebooku. Mimo kontaktní údaje typu jméno a firma můžete vidět např. obrat zákazníka, jeho dluh, typ zákazníka, jaký obchodník nebo technik se o něj stará …, celkem až 6 údajů které si zvolíte.

Vizitka

Poznámky nebo úkoly se vám neztratí

Chytré okno vám data z CRM nejen zobrazí, ale umí je zpět do CRM i ukládat. Během hovoru si v něm můžete psát textové poznámky o hovoru nebo vytvořit úkol s připomenutím. Vaše poznámky a úkoly jedním klikem uložíte na kartu zákazníka v CRM.

Informace o hovorech se dozví CRM samo

I bez toho, abyste museli na něco myslet, si vaše CRM samo zapamatuje všechny příchozí a odchozí hovory u konkrétního zákazníka. Do CRM je automaticky uloženo: komu ve vaší firmě zákazník volal (dozvíte se např., jak často daný zákazník volá na techn. podporu), kdo z vaší firmy naposledy volal zákazníkovi a datum a čas telefonátu.

Informace můžete použít pro automatické upozornění typu „VIP zákazník nebyl kontaktován 60 dní“. Ve vašem CRM si vytvoříte notifikaci, která bude automaticky zasílána na obchodníka, aby se zákazníkovi ozval. Předejdete tak situaci, že v době vaší nečinnosti může zákazníka přetáhnout konkurence.

Naučte vaše CRM telefonovat

Mají vaší obchodníci obvolat větší množství kontaktů s využitím CRM? Ulehčete jim práci, můžeme naučit vaše CRM telefonovat. Obchodníci už nebudou muset vyhledat kontakt v CRM a následně jej vyťukat na telefonu. Stačí, když na kartě zákazníka v CRM kliknou na tel. číslo a hovor se vyvolá sám.

A jak sdílet informace mezi CRM a telefony?

Všechny výše popsané výhody propojení CRM a pevných telefonů vám zajistí služba „VOIPEX okno do CRM“ od společnosti IPEX a.s. Jedná se o standardizované a tedy levné řešení ve srovnání s úpravou CRM na zakázku.

Pokud vás zajímá, jak službu může využít obchodník, zákaznická podpora nebo manažer, mrkněte na přehled, v čem jim to pomůže. A můžete si stáhnout i ebook. :-)