Menu Zavřít

Jak co nejlépe využít AI pro vaši marketingovou komunikaci?

2. 10. 2023
Autor: Internet Info

Co může umělá inteligence přinést vašemu byznysu a na co si naopak dát pozor, to ukáže tradiční konference WebTop100 ze světa digitálního marketingu. Zaměří se také na trendy práce s influencery, SEO strategii nebo budování brandu na sociálních sítích.

Přední osobnosti digitálního marketingu pro vás připravují přednášky o nejaktuálnějších trendech jednotlivých online disciplín a chystají se vám předat inspiraci plynoucí z posledních případových studií na 22. ročníku konference o digitálním marketingu WebTop100.

Zaměříme na témata, která v posledních měsících hýbou digitálním byznysem ze všeho nejvíce, totiž jak si v online reklamě poradit s úbytkem dat nebo jak využít umělou inteligenci v marketingové praxi.

Sejdeme se 14. listopadu v pražském Hotelu Comfort. Nezmeškejte příležitost být u toho.

Výběr z přednášek:

AI rok po nástupu Chatu GPT

Do jaké míry dokáže AI a její nástroje reálně pomoci profesionálům v digitálním marketingu? Na co se v rámci dalšího rozvoje připravit a co všechno se začne brzy (pravděpodobně) regulovat? Odpovědi nastíní ve své přednášce odborník na umělou inteligenci Jan Romport.

Jak uchopit AI při tvorbě textů?

Michal Schindler z Creative Dock se pokusí vysvětlit, jak by měla vypadat nová profese Prompt Specialisty a proč by takový člověk měl být především skvělý copywriter. Uslyšíte stručný přehled úkolů, na které se umělá inteligence už rozhodně používat vyplatí a na které zatím nikoliv.

Komunikace postavená na datech a datové žurnalistice

Tomáš Jindříšek z Dark Side si v rámci své přednášky posvítí na nové komunikační trendy. Ukáže je nejen na projektu Index prosperity a finančního zdraví jako perfektním zás­tupci prospěšného projektu bez apriorní reklamy.

Zbytečné hříchy agentur

Spolupráci mezi zadavatelem reklamy a agenturou může zkazit plno věcí. Někdy jde o drobnosti, jindy o zásadní věci. Problém je, že si lidé v agenturách často neuvědomují, co dělají špatně, nebo proč je to pro klienta důležité. Marketingový konzultant Ondřej Sláma má zkušenost z obou táborů a představí vybrané neblahé zkušenosti odžité v praxi.

Jak si udržet autenticitu při spolupráci s influencery

Andrea Hurychová z WeDigital se zaměří především na videoformáty, v rámci nichž hraje prim spolupráce s influencery. Jakým způsobem o takových reklamních kampaních přemýšlet, abychom dostali do popředí naši značku a zároveň dokázali udržet její dlouhodobě budovanou autenticitu?

Proč CMS selhávají v SEO kampaních pro firmy

Zpracovat SEO analýzu, to je dnes poměrně jednoduché. Analýza klíčových slov? To už je trochu složitější, ale stále nic, s čím by se nedalo poprat. Sepsat texty sice trochu trvá, ale umíme to taky. Implementovat komplexní strategii na web? Nemožné! Proč je to nemožné a co s tím vám ukáže odborník na SEO Pavel Ungr.

Emailing už není Popelkou

Email marketing zažívá v posledních měsících velkou renesanci. V rámci přednášky Petra Cikána z Sherpas TECH se podíváme na byznysový potenciál, který emailingové aktivity skýtají, na další směřování oboru a trendy, kterých by bylo škoda nevyužít.


Autor: Internet Info

A to není všechno. Program konference WebTop 100 najdete na stránkách akce spolu s profily řečníků a registračním formulářem.

Hlavním partnerem akce je INTERNET CZ, dalším partnerem Dobrý web a produktovým partnerem se stal EasyEvent. Odborným garantem je Sherpas, mediální partneři jsou Lupa.cz a Marketing Journal.