Jak lépe řídit zaměstnance, týmy a data v hybridním režimu práce
Nejen vzdělávání managementu a zaměstnanců, ale i zavedení užitečných pracovních nástrojů a spolehlivých zabezpečovacích infrastruktur je při práci na dálku nezbytné. Koronavirová pandemie změnila podobu většiny firem a mnohé z nich se potýkají s přechodem na hybridní model práce. Tento trend klade velký tlak nejen na IT oddělení, které musí zajistit bezpečný tok informací s přístupem odkudkoliv, ale také na manažery jednotlivých týmů a oddělení, které se i na dálku snaží dovést své lidi k efektivnímu výsledku. Je proto nezbytné flexibilní řízení firmy, vzdělávání managementu i zaměstnanců, zavádění nových pracovních nástrojů, a přitom neopomenout jejich spolehlivé zabezpečení. Chcete-li být co nejlépe připraveni na změny, jimiž procházíme, nenechte si ujít konferenci Podnikové nástroje a řešení pro hybridní práci, která je pro registrované účastníky zdarma a koná se už za týden 22. září online. Na jaká témata se zaměříme: Jak změnit digitální mindset a zavést změny do týmu Moderní nástroje jsou skvělé a spolupráci ve firmě posouvají výrazně kupředu. Co když je ale lidé v týmu využívat nechtějí nebo je dokonce bojkotují? Jak se s tím vypořádat a zavést moderní nástroje do společnosti o desítkách, stovkách či