Už 4. října řečníci konference Mobile Internet Forum ukážou, jak díky imerzivním technologiím vytvořit zážitek na míru, jak na efektivní designový proces mobilních aplikací i jak novou aplikaci co nejlépe dostat mezi uživatele. Věnovat se budou také mobilním hrám a esportu, který přináší řadu příležitostí pro firmy a marketéry, kyberbezpečnosti a digitalizaci tradičních odvětví. Vše na výsledcích z případových studií a v datech.
Sejdeme se v prostorách pražského Hotelu Jalta na Václavském náměstí, kde si řadu technických novinek vyzkoušíte na vlastní kůži v interaktivním koutku.
Výběr z přednášek
Chcete mobilní aplikaci? Hlavně ji neubijte svou vizí
Mobilní aplikace jsou skvělé a má je každá druhá velká značka. Chcete taky? Zastavte se. Aplikace selhávají nejčastěji ve třech hlavních oblastech: uživatelé v nich nevidí dostatečnou hodnotu, nevědí, jak je používat, anebo je jejich vývoj o měsíce až roky protahovaným peklem, s nímž si programátoři neumí poradit. Lukáš Pitter z agentury 2FRESH vás provede základy designového procesu, které mohou takto černé scénáře odvrátit.
Jak dostat novou mobilní aplikaci mezi uživatele
Původně studentský projekt virtuálního fitness kouče zaznamenal boom v období covidové pandemie a mobilní aplikaci Fitify si stáhlo už více než 15 milionů uživatelů. Růst podpořilo také navázání pravidelné spolupráce s Applem a vy se v přednášce Oldřicha Janušky můžete těšit na tipy a zkušenosti, jak se dostat mezi nejlepší fitness aplikace.
Od mobilu k metaverzu: Jak imerzivní technologie mění zábavu i byznys
Mobilní zařízení nám už pomocí rozšířené reality umí nakonfigurovat produkt podle našich představ nebo objevovat nová místa, otevřít portály do jiných světů. Kateřina Hanáčková a Robin Pultera z Brainz Immersive vám ukážou, jak tyto reality pronikají do umění, průmyslu i marketingu, a představí trendy, které určují nový směr produkce obsahu.
Budoucnost mobilního gamingu a jeho využití v marketingu
Jsou mobilní hry pouze kratochvíle při cestě MHD nebo plnohodnotný herní žánr? Jak vypadá typický hráč? Má mobilní gaming esportový potenciál? Jak velký je trh mobilních her a jaké přináší příležitosti pro firmy a marketéry? Nejen tyto, ale i další otázky zodpoví přednáška Martina Doležela ze Samsung Electronics.
Jak vytvořit zážitek na míru díky rozšířené realitě
Jak na maximum využít nejmodernější technologie, abyste zákazníkům nabídli co největší end-to-end zážitek? To ukáže Lukáš Strnadel z vývojářského studia Futured na příkladu aplikace, kterou vytvořili pro Národní muzeum.
Digitalizace gastronomie
Co kdybyste už nikdy nemuseli čekat na číšníka s účtem? Díky aplikaci Querko zaplatíte útratu v restauraci samoobslužně pomocí QR kódu. O digitalizaci v gastronomii a jejích přínosech bude hovořit František Peterka, Chief Operations Officer v Qerko.
A je toho mnohem víc. Přijďte se inspirovat a bavit tím nejlepším ze světa mobilního internetu. Program konference Mobile Internet Forum najdete na webu akce, kde se můžete i zaregistrovat.
Hlavním partnerem konference je společnost Zásilkovna. Mediálními partnery jsou Cnews, Marketing Journal a MediaGuru. Organizátorem je server Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info. Produktovým partnerem je EasyEvent.