Svět čím dál víc ovlivňují technologie a marketing není výjimkou. V přímém přenosu sledujeme rozmach umělé inteligence, která zásadně mění práci marketérů. Dalším milníkem je nutný přechod na nové Google Analytics 4 z důvodu brzkého ukončení stávajících Universal Analytics.
Řečníci konference Nástroje v marketingu vám pomohou se na tyto změny připravit. Ukáží, jak hladce přejít na Google Analytics 4, jak co nejlépe využít dostupné nástroje pro tvorbu textů, obrázků a videí nebo jak zakomponovat chatbota do vaší komunikace a tvorby. Sejdeme se s nimi 18. května během online vysílání.
Probereme následující témata:
- Přechod na nové Google Analytics 4 pro marketéry
- Nejlepší nástroje pro tvorbu obsahu – přehled pomocníků při analýze obsahu, generování nápadů, přípravě textů a grafiky až po realizaci obsahového marketingu
- Využití ChatGPT pro tvorbu obsahu
- Využití AI v marketingu, grafickém designu a správě brandu
- Exponea, nástroj pro správu CRM a automatizaci marketingových kampaní
- Nástroj RTBium, kterýzvyšuje vizibilitu a čas vystavení reklamou pro RTB kampaně
Konkrétně vás čekají tyto přednášky:
První kroky v GA4 a koncepce implementace
Google Analytics 4 se stávají hlavním nástrojem pro analýzu webové návštěvnosti na trhu. Jan Friedel z Publicis Groupe vám ukáže první kroky pro nastavení nového účtu a základní orientaci v prostředí. Vysvětlí, jak analyzovat jednotlivé kampaně či vytvořit vlastní přehled na míru a upravit jednotlivé události. Neopomene ani koncepci samotné implementace.
Nástroje pro přípravu obsahové strategie
Díky příspěvku Josefa Řezníčka ze Včeliště připravíte promyšlenější obsahovou strategii a ušetříte svůj čas. Těšit se můžete na tipy na nástroje pro analýzu obsahu (Screaming Frog, Hotjar, Majestic), generování nápadů (Marketing Miner, Feedly, Collabim), efektivnější přípravu textů, e-mailů, obrázků a videí (Figma, e-mailingové nástroje, Loom) až po realizaci obsahového marketingu (Thrive Leads, Zapier, CMS a CRM nástroje).
ChatGPT – jak ho zakomponovat do vaší tvorby
V přednášce Adama Ryby z Fordigy se dozvíte, jak novou technologii ChatGPT používat při tvorbě obsahu včetně tvorby textů a dialogů. Těšte se na tipy a praktické příklady toho, jak efektivně využít ChatGPT v praxi.
Je umělá inteligence pro designéry příležitostí nebo problémem?
Ondřej Brom ze společnosti Graphic Standard otevře téma využití nových technologiích v grafickém designu, marketingu a při správě brandu. Dozvíte se mimo jiné, zda jsou umělé inteligence nebezpečím pro grafické designéry nebo jak je správně využít na straně klienta.
Jak z RTB reklamy vytěžit co nejvíc
Nakupujete reklamu v obsahové síti? Pak byste měli zbystřit! Průměrně 50 % nakoupených a zaplacených impresí nikdo reálně nevidí a nemají pro vás ani vaše klienty žádný přínos. Matěj Linek a Anna Pakandlová z Kooperativy vám představí RTBium – nástroj, který vytěží z RTB reklamy maximum.
Efektivita retenčních nástrojů
Na reálné case studies vám Ivona Ševčíková z ACOMWARE představí Exponeu pro správu CRM jako fungující retenční nástroj. Uslyšíte konkrétní data a výsledky.
Na konferenci Nástroje v marketingu se můžete připojit online 18. května, Kompletní program si přečtete na stránkách akce, kde se i pohodlně zaregistrujete. Partnerem akce je Dobrý web a mediálním partnerem je MediaGuru.cz. Organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.