Menu Zavřít

Jak na nové Google Analytics 4 a nástroje pro tvorbu grafiky a textů

3. 5. 2023
Autor: Internet Info

Užitečné pomocníky pro marketéry ukáže další online konference Nástroje v marketingu už 18. května. Zajistěte si své místo. 

Svět čím dál víc ovlivňují technologie a marketing není výjimkou. V přímém přenosu sledujeme rozmach umělé inteligence, která zásadně mění práci marketérů. Dalším milníkem je nutný přechod na nové Google Analytics 4 z důvodu brzkého ukončení stávajících Universal Analytics.

Řečníci konference Nástroje v marketingu vám pomohou se na tyto změny připravit. Ukáží, jak hladce přejít na Google Analytics 4, jak co nejlépe využít dostupné nástroje pro tvorbu textů, obrázků a videí nebo jak zakomponovat chatbota do vaší komunikace a tvorby. Sejdeme se s nimi 18. května během online vysílání.

Probereme následující témata:

  • Přechod na nové Google Analytics 4 pro marketéry
  • Nejlepší nástroje pro tvorbu obsahu – přehled pomocníků při analýze obsahu, generování nápadů, přípravě textů a grafiky až po realizaci obsahového marketingu
  • Využití ChatGPT pro tvorbu obsahu
  • Využití AI v marketingu, grafickém designu a správě brandu
  • Exponea, nástroj pro správu CRM a automatizaci marketingových kampaní
  • Nástroj RTBium, kterýzvyšuje vizibilitu a čas vystavení reklamou pro RTB kampaně

Konkrétně vás čekají tyto přednášky:

První kroky v GA4 a koncepce implementace

Google Analytics 4 se stávají hlavním nástrojem pro analýzu webové návštěvnosti na trhu. Jan Friedel z Publicis Groupe vám ukáže první kroky pro nastavení nového účtu a základní orientaci v prostředí. Vysvětlí, jak analyzovat jednotlivé kampaně či vytvořit vlastní přehled na míru a upravit jednotlivé události. Neopomene ani koncepci samotné implementace.

Nástroje pro přípravu obsahové strategie

Díky příspěvku Josefa Řezníčka ze Včeliště připravíte promyšlenější obsahovou strategii a ušetříte svůj čas. Těšit se můžete na tipy na nástroje pro analýzu obsahu (Screaming Frog, Hotjar, Majestic), generování nápadů (Marketing Miner, Feedly, Collabim), efektivnější přípravu textů, e-mailů, obrázků a videí (Figma, e-mailingové nástroje, Loom) až po realizaci obsahového marketingu (Thrive Leads, Zapier, CMS a CRM nástroje).

ChatGPT – jak ho zakomponovat do vaší tvorby

V přednášce Adama Ryby z Fordigy se dozvíte, jak novou technologii ChatGPT používat při tvorbě obsahu včetně tvorby textů a dialogů. Těšte se na tipy a praktické příklady toho, jak efektivně využít ChatGPT v praxi.

Je umělá inteligence pro designéry příležitostí nebo problémem?

Ondřej Brom ze společnosti Graphic Standard otevře téma využití nových technologiích v grafickém designu, marketingu a při správě brandu. Dozvíte se mimo jiné, zda jsou umělé inteligence nebezpečím pro grafické designéry nebo jak je správně využít na straně klienta.

Jak z RTB reklamy vytěžit co nejvíc

Nakupujete reklamu v obsahové síti? Pak byste měli zbystřit! Průměrně 50 % nakoupených a zaplacených impresí nikdo reálně nevidí a nemají pro vás ani vaše klienty žádný přínos. Matěj Linek a Anna Pakandlová z Kooperativy vám představí RTBium – nástroj, který vytěží z RTB reklamy maximum.

Efektivita retenčních nástrojů

Na reálné case studies vám Ivona Ševčíková z ACOMWARE představí Exponeu pro správu CRM jako fungující retenční nástroj. Uslyšíte konkrétní data a výsledky.

Na konferenci Nástroje v marketingu se můžete připojit online 18. května, Kompletní program si přečtete na stránkách akce, kde se i pohodlně zaregistrujete. Partnerem akce je Dobrý web a mediálním partnerem je MediaGuru.cz. Organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.