Březnové online setkání MARKETING MEETING: Copywriting od A do Z se zaměří na vliv AI obsahu na SEO či na to, jak dosáhnout lepších konverzí díky využití plného potencionálu call-to action tlačítek. Zopakujeme si pravidla copywritingu i chyby, kterých se dopouštíme. Podíváme se na využití psychologie při tvorbě příběhů značek i výhody recyklace obsahu a připomeneme si, proč vlastně tvořit obsahovou strategii a jak.
Připojte se 7. března a inspirujte se, jak tvořit ještě lepší obsah. Pro účastníky je k dispozici záznam akce zdarma.
Na jaké přednášky se můžete těšit:
- Copywriting jev první řadě řemeslo,které má svá pravidla. Ať už píšete televizní skript, headline na billboard nebo text do letáku, je třeba se jimi řídit. Miloš Kočí z VML si v přednášce posvítí na nejčastější chyby, kterých se tuzemští textaři opakovaně dopouštějí.
- Vadí vyhledávačům obsah vygenerovaný umělou inteligencí, nebo jde naopak o příležitost, jak získat v SEO náskok před konkurencí? Tipy, jak a kdy (ne)využít AI pro tvorbu textů z hlediska SEO, přinese Josef Řezníček ze Včeliště.
- Martin Müller ze společnosti SharpGrid vám ukáže techniky dlouhodobého budování značky pomocí textů, vytvoření brand story, kterou bude chtít zfilmovat i Netflix, práci s cílovou skupinou i příklady z praxe včetně využití AI.
- Jana Dorčáková z GroupM Nexus a Jakub Stanjura ve své přednášce předvedou nový způsob, jak přemýšlet nad CTA tlačítky, aby vám přinesly větší konverze. Naučí vás také, co jsou tzv. click triggery.
-
Proč by i vaše firma měla mít svou obsahovou strategii? To vysvětlícopywriterka Leontýna Jurigová. Názorně ukáže, jak nenásilnou (a nepřímou) formou prodávat vaše služby, know-how a produkty. Představí například způsoby, jak recyklovat blogový obsah, abyste jej dostali co nejvíce mezi vaši cílovku.
- Jednoduchý recept na prodejní texty se vám dostane od copywriterky a nejostřejší tužky Niny Moravcové, která na konkrétních příkladech ukáže, co v textech funguje, co překáží, jak si poradit s neuchopitelnou cílovkou nebo kreativním zásekem. Jasně, stručně, z praxe vlastní kuchyně.
Přihlásit se na MARKETING MEETING: Copywriting od A do Z můžete na stránkách konference, kde najdete i kompletní anotace přednášek i medailonky řečníků.