Menu Zavřít

Jak růst se svou značkou díky mobilním aplikacím nebo hrám

3. 9. 2024
Autor: Internet Info

k nastavení efektivní kampaně v herním prostředí servíruje konference Mobile Marketing Forum. 

Letošní konference Mobile Marketing Forum se opět zaměří na svět mobilních aplikací, díky kterým značky mohou mnohem lépe komunikovat se zákazníky. Ukážeme si důležitost designu v mobilních aplikacích, dobré i špatné příklady užití umělé inteligence a rozšířené reality. Ponoříme se do mobilního marketingu, naservírujeme fungující mobilní formáty i kampaně oblíbené u generace Z a představíme možnosti monetizace a nastavování kampaní v mobilních hrách.

Sejdeme se už 24. září v Galerii kavárny Louvre v Praze.

Tohle je header 2 Jaká témata vás tedy čekají

  • Jak zaujmout Generaci Z na mobilních zařízeních
  • Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design?
  • Jak nastavit mobilní kampaň v herním prostředí
  • Kam práci s mobilními aplikacemi posouvá AI?
  • Využití VR, AR i dalších technologií v mobilním marketingu
  • Jak se vyhnout právním přešlapům při vývoji aplikací
  • Mobilní aplikace jako nástroj pro offline komunikaci se zákazníky

Tohle je header 2 Na jaké přednášky se můžete těšit:

A toto už header 3 Jak na úspěšnou brandovou kampaň v herním prostředí

Hry jsou celosvětovým fenoménem a jen v České republice hraje přes 4 milony hráčů. Pro generaci Z se dokonce jedná o koníček číslo jedna. Kdo jsou mobilní hráči v Česku a jak s touto skupinou správně pracovat?

Jaké jsou v současné době trendy na herním trhu a jak lze v rámci tohoto velmi zajímavého prostředí realizovat vysoce kvalitní kampaň na podporu značky? To vše prozradí ve svých přednáškách Ladislav Dyntar zgood-game.cz a Ágnes Szabelkó z Evolution group.

Mobilní aplikace jako nástroj, jak zviditelnit svou značku

Ve Forendors vyvinuli vlastní mobilní aplikaci, která umožňuje hladký přístup k předplacenému obsahu tvůrců. Její launch spojili s vlastním rebrandingem a aplikaci využili i na sebepropagaci a budování vlastního jména. Denisa Hrubešová se podělí o jednotlivé kroky a business rozhodnutí při vývoji mobilní aplikace, o tipy na její propagaci a také ukáže, kam vás může aplikace za rok posunout.

Umělá inteligence hodná i zlá

Vladislav Skoumal ze studia Skoumal dal dohromady 10 příběhů firem o jejich úspěších i neúspěších s využitím umělé inteligence, ze kterých se lze poučit nebo se jimi minimálně inspirovat.

Jak zapojit nové technologie, aby to neskončilo debaklem

DCO, rich media, 3D, AR, NFT, pDOOH… Zorientovat se na hřišti plném technologických novinek je pro tvůrce obsahu pořád těžší. Václav Hruška z GroupM Nexus pro vás posbíral přehled zajímavých technologických hráčů mobilního marketingu.

Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design?

Chcete, aby váš produkt uspěl? V tom případě nepodceňujte roli designu, a to zejména v jeho úvodní discovery fázi. Ta pomáhá pomocí uživatelských výzkumů zjistit, jaké potřeby a jaké problémy řeší váš zákazník. Téma pro Tomáše Haimanna z Etnetera Flow.

Jak zaujmout mladou a střední generaci na mobilu 

Vojtěch Lambert z LCG New Media představí reklamní formáty s multiplikačním efektem. Připravte se na formáty typu AR filtry, Spotify nebo třeba Reels. Projdeme si čísla pro ČR a ukážeme si kampaně, kde tyto formáty přispěly ke skvělým výsledkům.

Marketingový nástroj do offline světa restaurací

Lukáš Kovač z Qerko vám předvede, jak mohou technologie pomoci restauracím dělat online marketing v tradičním offline segmentu.

Podrobný program konference Mobile Marketing Forum najdete na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat.

Partnerem akce je Attention Stock, mediálním partnerem pak MediaGuru.cz a produktovým EasyEvent. Organizátoři jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).