Menu Zavřít

Jak se česká e-commerce scéna stará o své zákazníky?

22. 3. 2022
Autor: Redakce
Na E-Business Foru 2022 bude v centru zájmu péče o zákazníky. Během prakticky zaměřených přednášek se podíváme například na budování loajality a fungování věrnostních programů nebo marketing.

E-Business Forum tradičně přináší aktuální trendy v e-commerce. Sejdeme se 5. května 2022 v Konferenčním Centru City v Praze. Už jen do konce března můžete využít sníženou cenu vstupného. Jak pečovat o své zákazníky, prozradí spíkři ze společností ASTRATEX, Heureka Group, Kytary.cz, Kaufland.de a dalších.

Jaká témata otevřeme?

  • péče o zákazníka,
  • perfektně zvládnutý objednávkový proces,
  • vyšperkovaný marketing,
  • získání zpětné vazby od zákazníků a práce s ní,
  • SEO z pohledu eshopařů,
  • GDPR: jak z dat vašich zákazníků legálně získat co nejvíc informací.

Vybíráme z programu

Co je při plánování marketingové strategie skutečně důležité?

Adam Pýcha, který vede marketing v Knihy Dobrovský, vždy zábavnou formou předává své zkušenosti, ze kterých mohou čerpat inspiraci i mnohem menší hráči, než je toto knihkupectví. Ostatně i tam se přesvědčili o tom, že jsou věci, které se nedají jasně kvantifikovat. Nikdy se nesmí zapomínat na podstatu podnikání, vlastní intuici, a hlavně na samotného zákazníka. Adam nám představí konkrétní kampaně, kde se tento přístup osvědčil.

Péče o zákazníka – jak z vašich dat získat co nejvíce

GDPR pravidla jsou neúprosná. Petra Dolejšová, advokátka na volné noze, se mimo jiného právě na ně specializuje. Jak se sebranými daty pracovat tak, aby vše bylo právně v pořádku? A jak využít získaná data na maximum? Mrkneme na to prakticky, na příkladech a bez paragrafů.

Kytary.cz - růst ze 100 milionů na miliardu a proměna marketingového týmu

Příběh největšího e-commerce hráče v oboru hudebnin na českém trhu poodhalí Filip Černý, CMO ze společnosti AUDIO PARTNER, spolu s Milanem Knappem, který působí jako Head of Client Success ve firmě Roivenue. Budou mluvit tom, proč je potřeba řídit marketing s chladnou hlavou na základě relevantních dat, jak se taková práce s daty změní, když vaše firma vyroste desetinásobně, i třeba o tom, jaká úskalí za tu dobu museli společně překonat.

O tom, jak nejlépe získávat zpětnou vazbu od zákazníka, a hlavně jak s ní dále pracovat, bude mluvit UX desginer Jan Kvasnička. CEO Marketing Miner Filip Podstavec se zase zaměří na SEO a sledování spokojenosti zákazníků se bude věnovat Radim Daniel Pánek, CEO RDPANEK LABS.

Kompletní program najdete na webu konference. Kromě přednášek se můžete těšit také na dva workshopy. Ty proběhnou pod taktovkou firem Zásilkovna a Daktela. Vstupenky jsou ke koupi na webu konference.

Generálním partnerem konference je česká přepravní společnost Zásilkovna. Partnery konference jsou Daktela, Dognet, eHUB.cz, Heureka Group a Kaufland.de. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Konference proběhne za podpory Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.