University of New York in Prague nabízí bakalářské a magisterské studium v oboru marketing. Kromě základního cíle představit studentům různé disciplíny jako jsou například mezinárodní marketingové strategie, zásady vztahů s veřejností a úvod do reklamy, UNYP programy zahrnují komponenty profesionálního rozvoje, psaného i ústního projevu a týmové spolupráce.
Tento přístup umožňuje profesorům zvát na své přednášky řečníky, kteří se se studenty podělí o své názory na svět podnikání a nabídnou rady, kterými je možné se po ukončení studia řídit. Tito přednášející slouží jako velký vzor pro studenty a pomáhají jim představit si sebe v podobných pracovních pozicích. V předchozím semestru pozval profesor William Pattison, který vyučuje na University of New York in Prague, do jedné ze svých hodin marketingovou ředitelku společnosti Lindt & Sprüngli CEE, Albu Escribano. Ta se podělila o své odborné znalosti z oblasti strategie značek a vysvětlila důležitost datové analýzy při tvorbě reklamního obsahu, který oslovuje různým způsobem různé typy veřejnosti. Nakonec popsala i cestu své kariéry v oblasti marketingu prémiových značek.
„Vždy jsem pracovala pro prvotřídní značky, učila se věnovat pozornost detailům, protože to dělá značku prémiovou. Po absolvování vysoké školy jsem získala pozici asistentky manažera značkových výrobků ve společnosti Nike, poté jsem pracovala téměř šest let jako produktová manažerka ve společnosti PUIG se světovými značkami jako jsou Carolina Herrera, Paco Rabanne, Prada a další. V roce 2013 jsem nastoupila do společnosti Lindt, jedné z nejstarších a nejinovativnějších společností vyrábějících prvotřídní čokoládu. V současnosti pracuji jako marketingová ředitelka Lindt v Praze.“
„Po třinácti letech působení v oblasti marketingu bych poradila budoucím marketingovým specialistům, aby pracovali na něčem, co mají rádi, protože je to jediný způsob, jak si užívat nejen práci, ale i život. Pokud společnosti, pro kterou pracujete, nevěříte a nejste nadšeni produktem, který společnost vyrábí, nebude schopni podávat skvělé výkony. Marketing není jen o prodeji – je to pochopení toho, co lidé potřebují a co jim můžete nabídnout. Musíte pochopit důležitost údajů a výzkumu a dělat rozhodnutí na základě reálných čísel a výsledků. A v neposlední řadě musíte být nezaujatý a přemýšlet novým a netradičním způsobem.“
Marketing vás může zavést mnoha různými směry a není vhodnější čas na prozkoumání všech možností než je při studiu na vysoké škole. Kromě přednášek vám při budování kariéry pomůžou stáže, které vám dovolí nahlédnout do chodu společností.