Menu Zavřít

Jak tvoří content marketing úspěšné značky a kdy přizvat AI do kreativního procesu?

7. 5. 2024
Autor: Internet Info

Přijďte se seznámit s obsahovou strategií „vousaté“ značky Angry Beards, nahlédnout pod pokličku launche značky Trendyol, který doprovázela masivní kampaň s influencery, a objevit recept na komunikaci lokálních pivních značek. 

Spoustu marketingových lahůdek vám naservírují řečníci dalšího ročníku konference věnované obsahovému marketingu. Ať už vaří AI nebo samotné hvězdy v oboru.

Nepostradatelným partnerem v marketingu se stává umělá inteligence. Letos se řečníci konference Content First zaměří na AI jako velkého pomocníka a spolehlivého kreativce při tvorbě obsahu, který umí navrhnout koncept jakéhokoliv textu, optimalizovat web pro vyhledávače, během pár vteřin vystřihnout dechberoucí vizuál a dokonce vytvořit nápadité video. 

Řeč bude také o obsahu založeném na datech a o tom, co vlastně v průběhu kampaní měřit. Podíváme se na aktuální trendy na sociální síti LinkedIn, ale třeba i na nejčastější chyby, kterých se dopouštíte při tvorbě obsahu z pohledu práva.

Pojďte se potkat s těmi největšími odborníky na fungující obsah a inspirovat se od nich už 28. května v Hotelu Jalta Praha.

VYBÍRÁME Z PROGRAMU:

Jak využít kontroverzi ve prospěch značky

Angry Beards už řadu let oslovují své zákazníky originální komunikací a humorem, který není pro každého. Honza Trval, CEO Angry Beards, bude ve své přednášce mluvit o tom, jak se dá kontroverze využít ve prospěch značky. Dozvíte se, kdy a zda má vůbec smysl kočírovat kreativitu, a jak se tenhle vousatej cirkus podepisuje na vedení a financích firmy.

Proč (sakra) nepoužíváte AR?

Rozšířená realita lidi baví, značkám přináší výsledky a nemusí stát ranec. Tak proč ji skoro vůbec nepoužíváte? Kreativní ředitel Petr Koubek z LCG New Media vám předá své zkušenosti z úspěšných AR kampaní.

Jak komunikují lokální pivní značky

Na průřezu kampaněmi a komunikací lokálních pivních značek uvidíte, jak se díky dobře uvařenému a správně okořeněnému obsahu může značka svou hravostí přiblížit k zákazníkům, smysluplnou podporou ke komunitám nebo odvážnými kroky ke konkurenci. Recept na úspěšné a obsahově silné PR představí Alice Divišová z Heinekenu a Tereza Raidová z Ogilvy PR.

Jak probíhá kampaň s influencery na 7 evropských trzích

Trendyol jakožto e-commerce gigant vstoupil v tomto roce na 7 evropských trhů se strategií postavenou na influencerech. Jak se taková kampaň odbavuje, kolik influencerů bylo celkově zapojeno, jak se vypořádat s kulturními rozdíly a jaký byl výsledek zmíněné kampaně? To vše prozradí Martin Fryč z World of online.

Jak umělá inteligence promlouvá do tvorby obsahu

Proč přizvat AI do kreativního procesu a tvorby obsahu, jak s pomocí AI natáčet videa a jak umělou inteligenci využít při optimalizaci webu pro vyhledavače? To vám prozradí naši speakeři Nikola Foktová z Publicis Groupe, Jakub Křenek z Adisonu a Kateřina Líbalová z GroupM Nexus. Své znalosti pak můžete ještě prohloubit během hodinového workshopu na téma Vaše AI tvorba a právo v marketingu s advokátkou Petrou Dolejšovou. 

Aktuální trendy v obsahu na LinkedIn

Jak letos psát na LinkedInu tak, abyste byli in, a přitom si plnili marketingové či obchodní cíle? B2B marketérka a copywriterka Radka Legerská vám prozradí, proč ti, kteří už přesedlali na #personalbranding a #bossbranding, výrazně cítí pozitivní dopad na #brandawareness, případně vytěžují leady.

A bude toho mnohem více. Program najdete na stránkách akce, stejně jako profily jejich řečníků a registrační formulář. Nezmeškejte konferenční den plný obsahové inspirace na Content First 28. května v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí.

Partnery akce jsou LCG New Media a Sherpas. Mediálními partnery pak Marketing Journal a MediaGuru.cz.  Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).