Menu Zavřít

Jak tvořit obsah, který zákazník nepřeskočí

9. 5. 2023
Autor: Internet Info
Odnesete si spoustu inspirace z případových studií českých i světových značek.

Jak se dá pojmout obsah v newsletteru, aby se z něj stal virál? Jak z technického produktu udělat miláčka sociálních sítí? Jak může obsahové strategii pomoct, když je založena na datech z vyhledávání? A jak tvořit obsah vašich stránek, který sám dovede zákazníka k nákupu a pomůže vám ho udržet? Je potřeba se bát umělé inteligence nebo jde spíše o příležitost pro grafiky a tvůrce obsahu? To a mnoho dalšího ukáže desátý ročník konference Content First.   

Tvořte obsah, který si vaši zákazníci skutečně zamilují, a po kterém zaručeně skočí média, stejně jako našich 17 řečníků.Sejdeme se s nimi 25. května v prostorách Hotelu Jalta. Těšit se můžete na inspirativní case studies, novinky a trendy v tvorbě contentu i nejzajímavější obsahové formáty a nové technologie. 

Čekají vás tyto přednášky:

  • Že headliny nikdo nečte? Miloš Kočí z VMLY&R vás vyvede z omylu. Těšte se na ikonické kampaně, které fungují naprosto dokonale a nepotřebují k tomu víc než pár dobře poskládaných slov. A art directora můžete poslat na pivo.
  • Na workshopu, kterým vás provede René Nekuda, se naučíme tvořit kreativní příběh a ohnout ho ve svůj prospěch.
  • Jak se z newsletteru může stát virál? Kam chodí v Knihy Dobrovský pro nápady pro komunikaci se zákazníky nejen na sociálních sítích vám předvede Adam Pýcha.
  • User journey: V přednášce Vladany Bačové z agentury Pretty Much Nomads se podíváme na to, jak pomocí dobře načasovaného obsahu udržet své zákazníky.
  • Jaké výsledky přináší využítí dat z vyhledávání k tvorbě obsahové strategie vám na případové studii Bohemia Energy ukáže Adam Ondráček.
  • Jak na obsah, který lidé nechtějí „přeskočit“? To vám na příkladech obsahových kampaní značek Malteesers, Huawei, Heinz, Snickers či McDonald's ukáží Nikola Foktová a Radek Vítek z Publicis Groupe.
  • Jaká nová úskalí přináší legislativa tvůrcům obsahu ukáže advokátka Petra Dolejšová.
  • Jaký obsah a kanály vítězí u mladých zákazníků? Juraj Kováč z THIS IS LOCCO vás zavede do světa gamingu, livestreamu i metaverse.
  • O interaktivním Lifestreamu jako efektivním marketingovém nástroji zejména pro značky s velkým publikem na sociálních sítích bude mluvit Ryan Shaw z The Milkshake Agency.
  • Jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní prozradí Jan Javornický z Elite BTW.
  • Proč hledat společnou řeč kreativců a manažerů a jak vytvořit nějakou tu hodnotu je téma pro Petra Koubka z LCG New Media.
  • Jednoduchou cestu a technologii k personalizaci obsahu ukáží Karel Juřička a Michal Orsava z Webout.
  • Jana Kovářová ze Seznam.cz odhalí, jak za roky působení na sociálních sítích z technického produktu Mapy.cz vybudovali miláčka sociálních sítí.
  • Příležitosti a hrozby umělé inteligence pro kreativce, grafiky či copywritery
  • uchopí Martin Šinkovský z Elite BTW.

Přijďte se s námi inspirovat k tvorbě lepšího obsahu na konferenci Content First 2023, která proběhne 25. května od 9 do 16.30 hod v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí. Zaregistrovat se můžete na stránkách akce, kde najdete kompletní program, stejně jako profily našich řečníků.

Partnery akce jsou LCG New Media a Seznam.cz. Mediálními partnery pak Dobrý web, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Newsfeed. Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.