Umělá inteligence se stává nepostradatelným partnerem v marketingu. Letos se proto řečníci konference Content First zaměří na umělou inteligenci jako velkého pomocníka a spolehlivého kreativce při tvorbě obsahu, který umí navrhnout koncept jakéhokoliv textu, optimalizovat web pro vyhledávače, během pár vteřin vystřihnout dechberoucí vizuál a dokonce vytvořit nápadité video.
Podíváme se také na další inovace v obsahovém marketingu, jako využití rozšířené a virtuální reality. A jako obvykle se budeme věnovat tvorbě obsahu pro sociální sítě, který zaujme, a copywritingovým a kreativním technikám rezonujícím s vaším cílovým publikem. Řeč bude o obsahu založeném na datech a o tom, co vlastně v průběhu kampaní měřit. Poladíme, jak na strategickou spolupráci s influencery, abyste svou značku posunuli na vyšší úroveň.
Přijďte si 28. května do Hotelu Jalta v Praze pro pořádnou dávku obsahové inspirace.
NA JAKÁ TÉMATA SI POSVÍTÍME
Jak AI a AR promlouvá do tvorby obsahu
- Proč přizvat AI do kreativního procesu a tvorby obsahu bude téma pro Nikolu Foktovou z Publicis Groupe.
- Natáčejte videa s AI jako Spielberg! Nebo Troška…? Praktické tipy, jak s pomocí AI natočit video prozradí Jakub Křenek z Adisonu.
- Jak prakticky využít AI při optimalizaci webu pro vyhledavače vysvětlí Kateřina Líbalová z GroupM Nexus.
- Hodinový workshop na téma vaše AI tvorba a právo v marketingu si pro vás připravila advokátka Petra Dolejšová. Dozvíte se, jak promptovat, aby byly výstupy z AI nástrojů opravdu vaše, nebo co si pohlídat ve smlouvách s klienty i dodavateli, když používáte AI.
- Rozšířená realita lidi baví, značkám přináší výsledky a nemusí stát ranec. Tak proč ji skoro vůbec nepoužíváte? Kreativní ředitel Petr Koubek z LCG New Media vám předá své zkušenosti z úspěšných AR kampaní.
Obsahové strategie značek
- Jak uvést novou značku na sedm trhů prostřednictvím influencer marketingu ukáže na příkladu e-commerce firmy Trendyol Martin Fryč z World of Online.
- Recept na úspěšné a obsahově silné PR si pro vás připravily Alice Divišová z Heinekenu a Tereza Raidová z Ogilvy PR, a to na konkrétních ukázkách kampaní a komunikace lokálních pivních značek.
Jak tvořit úspěšný obsah díky datům
- Které metriky na sociálních sítích stojí za to sledovat a jak s nimi naložit dále v rámci obsahové strategie? To vám objasní Petra Pokorná a Lukáš Bartošek z Business Factory.
- Jak se lépe orientovat v datech o chování publika, jeho preferencích? Vojtěch Matoušek z Carl Data Company vás seznámí s datovým asistentem Carlem, který pomáhá tvůrcům obsahu.
Sociální sítě a tvorba obsahu
- Jaké jsou aktuální trendy v obsahu na LinkedInu? B2B marketérka Radka Legerská prozradí, jak letos psát na této sociální síti tak, abyste byli in, a přitom si plnili marketingové i obchodní cíle.
- Využíváte ve svých reels útržky z filmů nebo jste příznivcem reakčního marketingu? Uvádíte v copy, že jste v něčem „NEJ“? Pak právě pro vás chystá Karolína Kropíková z eLegal přehled 9 chyb, kterých se (možná) dopouštíte při tvorbě obsahu.
- Smiřte se s tím, že vám zákazníci nevěří. Jakmile to přijmete, můžete to začít měnit. Bára Hlavicová z Komuniké vám ukáže, jak si díky dobrému textu (a nejen tím) získat důvěru zákazníků ždibíček po ždibíčku.
Také zažijte interaktivní desetiminutovku, která vás doslova napumpuje energií, s lektorkou Hanou Weaver ze společnosti Fpohybu.
Nezmeškejte konferenční den plný obsahové inspirace na Content First 28. května v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí. Program najdete na stránkách akce, stejně jako profily jejich řečníků a registrační formulář. Partnery akce jsou LCG New Media a Sherpas. Mediálními partnery pak Dobrý web, Marketing Journal a MediaGuru.cz. Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.