Přednášky, které vás čekají
Jak za pět let vybudovat úspěšnou značku a vstoupit na trhy střední Evropy
HoppyGo je peer-to-peer carsharingová služba, která si za pětiletou dobu své existence našla již bezmála 165 tisíc příznivců na českém, slovenském a polském trhu a čísla nadále rostou. Co všechno předcházelo úspěšné expanzi na zahraniční trhy a na co je nutné se připravit? To prozradí ředitel společnosti Robin Švaříček.
Expanze na zahraniční trhy prostřednictvím marketplaces
Miroslava Birešová z Kaufland Global Markeplace prozradí, co je důležité a na co byste si měli dát pozor při mezinárodním prodeji přes online tržiště. Ukáže vám konkrétní kroky a doporučení, které byste měli podniknout, abyste oslovili nové zákazníky a úspěšně prodávali v zahraničí.
Budoucnost marketplaces a jejich roli na českém a slovenském trhu nastíní také David Cikánek z Expando Global.
Co je v dnešním e-commerce světě pro úspěch nezbytné?
Vstup na nové trhy, otevírání kamenných prodejen, rozšiřování sortimentu, ale i zintenzivňování stávajících procesů. To vše pomohlo Notinu vyrůst v posledních pěti letech o více než deset miliard korun. Lukáš Havlásek prozradí, co je v dnešním e-commerce světě pro úspěch nezbytné.
Chytrá a efektivní logistika je základem úspěchu každého eshopu
Nejde jen o to, že váš sklad musí zvládat sezonní špičky a umět dlouhodobě růst s vaším eshopem. Své zboží také musíte umět nabídnout do celého světa – ať už sami, nebo přes marketplaces. S efektivní logistikou vám poradí Libor Hudeček z Mailstep.
Jak najít investora a motivovat (nové) zaměstnance
Jak najít a vybrat toho pravého investora, nastavit s ním smysluplné podmínky investice a jak si na současném turbulentním trhu práce udržet důležité lidi v týmu a nalákat ty nové. To vše se dozvíte v přednášce Matěje Sýkory z eLegal.
Udržitelnost jako stavební kámen firmy
Udržitelnost je dnes významnou hodnotou firmy nejen v očích jejich zákazníků a zaměstnanců, ale i investorů. Tadeáš Kula z firmy Reknihy ukáže, jak skutečně zavést toto komplexní téma do každodenních činností a čemu se naopak vyhnout, aby tato snaha nedostala nálepku ,greenwashing‘. Neméně důležité je také udržitelnost správně komunikovat, abyste získali důvěru investorů a veřejnosti potřebnou k růstu a expanzi.
Vladimír Gašpar z Dreamview zase ukáže, jak je na tom digitalizační transformace České republiky v porovnání s Evropou, od komerční po státní sféru.
Program si můžete prohlédnout na stránkách webu konference Chytré Podnikání 2022, kde se můžete i zaregistrovat.
Hlavním partnerem konference je společnost Zásilkovna, dalšími partnery jsou pak Dreamview, EXPANDO GLOBAL, Kaufland Global Marketplacea Mailstep. Organizátoři jsou server Podnikatel.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info, produktovým partnerem je EasyEvent. Akce vznikla za podpory asociace APEK.