A protože peníze jsou vždy až na prvním místě, podíváme se také na to, jak se firmám vyplácí své zdroje alokovat mezi výkonnostní a brandové kampaně, jak si efektivitu vynaložených marketingových investic dobře změřit i jak se chovat v době krize.
19 řečníků přenese inspirativní příběhy svých značek již 20. dubna do prostor Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí, kde s nimi u příjemného pohoštění můžete prodiskutovat svá témata. A navíc jsme pro vás připravili workshop o tvorbě efektivní reklamy, který ukáže, jak zanechat nesmazatelnou stopu v povědomí vašich zákazníků a opravdu posílit váš brand.
Co vás na konferenci BRANDstorming čeká?
- Jak se performance orientované značce Grizly vyplatilo alokovat zdroje mezi výkonnostní a brandovou kampaňukáže Petr Miklík.
- Proč má i malá značka měřit výkon značky vysvětlí Jiří Boudal z Behavio Labs.
- O potenciálu značky zaměstnavatele bude mluvit Milan Mahovský z dream.jobs.
- Několik rad a tipů, jak komunikovat v době krize, si nachystali Petra Pipková a Jan Suda z agentury MCCANN PRAGUE.
- Jak udělat ze „staré banky“ atraktivní značku pro mladé vám ukáží Monika Hovorková z České spořitelny a Jakub Hereš agentury VMLY&R.
- Jak se vyplatila in-house provokativní kampaň rádia Expres vám prozradí Petr Beneš a Petra Röslerová ze Seznam.cz.
- Jak v dnešní přehlcené době může brand růst díky sociálním sítím meziročně o 100 % předvede na případové studii rolovaných plátků BEAR Vojtěch Lambert z LCG New Media.
- Vše o první brandové kampani značky CityZen, její kreativě i návratnosti prozradí Janek Žežula.
- Brand ve světle TikToku ukáže Jan Molina z Kaufland Česká republika.
- Workshopem o efektivní tvorbě reklamy vás provede Vojtěch Prokeš z agentury Behavio Labs.
- Jak moc se můžete v reklamě opřít do konkurence nebo se svézt na cizí kampani? A má real time marketing nějaká pravidla? To prozradí Karolína Kropíková z advokátní kanceláře eLegal.
- Podstatou je autentické sdělení. O hledání rovnováhy mezi designem a marketingem, mezi uměním a řemeslem, magií a logikou bude přednášet Jiří Toman ze studia Toman Design.
- Jak efektivně komunikovat hodnoty jako tradice a udržitelnost je téma pro Zdeňka Chocholáčka ze Sonnentor.
- Jak se značkám může (ne)vyplatit ESG a fenomén „washingů“ ukáží Kim Hofmanová a Nikola Klepáčková z Ogilvy.
- O implementaci značek do praxe bude mluvit Karel Drašnar ze společnosti BrandCloud.
Potkejte se i vy 20. dubna na konferenci BRANDstorming s odborníky, kteří se podílejí na budování skvělé značky a jejím obchodním úspěchu, v krásných prostorách Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí. Kompletní program si přečtete na stránkách akce, kde se i pohodlně zaregistrujete. Partnery akce jsou BrandCloud, dream.jobs a Seznam.cz. Produktovým partnerem je EasyEvent, mediálními partnery pak MediaGuru.cz, Marketing Journal a Dobrý web. Organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.