Dejte sbohem nekonečné byrokracii
Personalista řídí nábor nových zaměstnanců, vede pohovory s uchazeči, často se také stará například o branding firmy na sociálních sítích. To je ale jen špička pomyslného ledovce v agendě personalisty.
Personalista má na starost podepisování a evidenci smluv a dalších důležitých dokumentů. Mezi ně patří například spousty dodatků ke smlouvám, souhlasy se zpracováním osobních údajů či předávací protokoly ke služebním automobilům, mobilním telefonům a notebookům. Tyto písemnosti poté personalista ukládá do složek v počítači, tiskne, archivuje, zakládá do šanonů a průběžně kontroluje, zda některým z nich již nekončí platnost. Zejména ve větších firmách se pak papíry a šanony hromadí, místa ve skříních ubývá a pokud se v některém z dokumentů objeví chyba, velice špatně se odhaluje. Jak efektivně vyřešit problém s nekonečným papírováním v personální agendějednou pro vždy? Řešením je přechod na moderní HR systém.
Digitální HR systém šetří čas i peníze
Díky digitálnímu HR softwaru budete mít všechna data o zaměstnancích přehledně na jednom místě. Bezpečné úložiště na cloudu navíc zajistí, že data jsou snadno dostupná odkudkoliv, kde se připojíte k internetu. V kanceláři, na home office i na pracovních cestách. Výhodou je, že do dat mohou nahlížet také zaměstnanci, podle toho, komu k nim udělíte přístup. Chcete, aby měli vedoucí týmu přehled o svých podřízených? Nebo bude do dat zaměstnanců nahlížet pouze personální tým? Vše nastavíte v HR systému na pár kliknutí.
Sofistikovaný HR systém umožňuje snadnou a rychlou evidence smluv, personálních dokumentů či majetku bez zdlouhavého zakládání papírů do šanonů. Vše pak v intuitivním HR software dohledáte za pár vteřin. Končí některému z dokumentů platnost? Nastavte si notifikaci a systém vás sám upozorní, co je třeba řešit, bez listování v obsáhlém kalendáři. S cloudovým HR systémem uspoříte až desítky hodin měsíčně a s tím i náklady. Personalista je tak může věnovat efektivnější a přínosnější práci než je zatěžující papírování.
Propojení, které oceníte
Moderní HR systém Alveno je sofistikovaný a flexibilní, nabízí propojení s docházkovým i mzdovým systémem. Kromě evidence smluv či majetku tak snadno vyřešíte také evidenci docházky. Na konci měsíce pak jednoduše vyexportujete tyto údaje do mzdového systému a podklady pro mzdy zaměstnanců, kteří pracují v kanceláři i na home office, máte připravené.