Ukáže, jak využít data z vyhledávání pro tvorbu skvělého obsahu nebo jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní. Vše na konkrétních případových studiích, kreativách, výsledcích a datech.
Řečníci desátého ročníku konference Content First předvedou, jak vytvořit ten nejlepší obsah, po kterém zaručeně skočí zákazníci vaší značky. Těšit se můžete na inspirativní case studies českých a světových značek, novinky a trendy v tvorbě contentu i nejzajímavější obsahové formáty a nové technologie.
Témata:
- síla headlinu
- jak na text, který zákazníci nepřeskočí
- obsah a kanály vítězící u generace Z
- jak se stát miláčkem sociálních sítí (Mapy.cz a KNIHY DOBROVSKÝ)
- obsahová strategie postavená na datech
- jednoduchá personalizace reklamního sdělení
- interaktivní lifestream
- tvorba textů optikou legislativy
- jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní
- jak si díky obsahu na webu dovést zákazníka k nákupu
- jak si zákazníka udržet
- příležitosti a hrozby umělé inteligence v copywritingu
Navíc pro vás máme připravený Workshop s Reném Nekudou o copywritingu na téma „Příběhová kreativita“, kde se naučíte několik základních způsobů, jak při psaní nejuniverzálnější příběhový vzorec ohýbat ve svůj prospěch.
Nezmeškejte 25. května - den plný obsahové inspirace, kterou přinesou například následující přednášky:
Jak tvořit poutavý titulek, k němuž ani nepotřebujete obrázek
Říká se, že jeden obrázek vydá za tisíc slov. Miloš Kočí z VMLY&R vám ukáže, že to může být i naopak. Že když máte dobrý titulek, obrázek nebudete potřebovat. A že headliny nikdo nečte? Omyl! Stačí poskládat pár výstižných slov.
Jak na text, který zákazníci nepřeskočí
Jak na komunikaci, kterou lidé nechtějí „přeskočit“? Jak vytvářet obsah, který klienti, média a hlavně miliony zákazníků skutečně milují? A jak efektivně snoubit kreativní myšlení se světem PR? To všechno vám ukáží Nikola Foktová a Radek Vítek z Publicis Groupe na příkladech značek Malteesers, Huawei, Heinz, Snickers či McDonald's.
Jak díky si díky obsahu udržet zákazníka
Zamýšlíte se někdy nad tím, proč vaši uživatelé opouštějí váš produkt a proč už se případně nevracejí? V přednášce Vladany Bačové z agentury Pretty Much Nomads se podíváme na to, jak pomocí dobře načasovaného a implementovaného obsahu udržet své zákazníky.
Jak využít data k osvětové kampani
Na podzim roku 2021 došlo ke krachu Bohemia Energy. Adam Ondráček ukáže, jak komunikační agentura #KONTRAClimateChange ve spolupráci se Svazem moderní energetiky a Budovy21 vytvořila obsah založený na datech s dosahem v ekvivalentu 221 milionů korun v mediální hodnotě a odkomunikovala jasně původce energetické krize.
Jaký obsah a kanály vítězí u mladých zákazníků
S Jurajem Kováčem z THIS IS LOCCO zjistíte, jak se tvoří obsah, který boduje u mladých zákazníků i na kreativních soutěžích. Zavede vás do světa gamingu, livestreamu i metaverse.
Lifestream jako efektivní marketingový nástroj
O „interaktivním streamování“ jako o důležitém marketingovém nástroji zejména pro značky s robustním publikem na sociálních sítích bude přednášet také Ryan Shaw z The Milkshake Agency.
Jednoduchá cesta k personalizaci obsahu
Jak komunikovat se zákazníkem ve 21. stolení pomocí personalizace? Karel Juřička a Michal Orsava z Webout vás naučí s novou technologií pro okamžitou personalizaci, jež maximalizuje efektivitu reklamního obsahu a otevírá nové cesty komunikace se zákazníky. Můžete s ní během vteřin upravit vaši reklamu (video, obrázek či banner) v onlinu bez nutnosti obsah znovu vytvářet.
Kompletní program Konference Content First najdete na stránkách akce, stejně jako profily 17 řečníků a registrační formulář. Sejdeme se 25. května v 9 hodin v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí, kde můžete u příjemného pohoštění prodiskutovat s přednášejícími svá témata.
Partnery akce jsou LCG New Media a Seznam.cz. Mediálními partnery pak Dobrý web, Marketing Journal a MediaGuru.cz. Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.