Menu Zavřít

Jak vytvářet obsah, který si média a hlavně miliony zákazníků skutečně milují?

13. 4. 2023
Autor: Internet Info

To ukáže konference Content First. Zaměří se na sílu titulku, texty, které zákazníci nepřeskočí, i na obsah a formu vítězící u mladých. 

Ukáže, jak využít data z vyhledávání pro tvorbu skvělého obsahu nebo jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní. Vše na konkrétních případových studiích, kreativách, výsledcích a datech.

Řečníci desátého ročníku konference Content First předvedou, jak vytvořit ten nejlepší obsah, po kterém zaručeně skočí zákazníci vaší značky. Těšit se můžete na inspirativní case studies českých a světových značek, novinky a trendy v tvorbě contentu i nejzajímavější obsahové formáty a nové technologie. 

Témata:

  • síla headlinu
  • jak na text, který zákazníci nepřeskočí
  • obsah a kanály vítězící u generace Z
  • jak se stát miláčkem sociálních sítí (Mapy.cz a KNIHY DOBROVSKÝ)
  • obsahová strategie postavená na datech
  • jednoduchá personalizace reklamního sdělení
  • interaktivní lifestream
  • tvorba textů optikou legislativy
  • jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní
  • jak si díky obsahu na webu dovést zákazníka k nákupu
  • jak si zákazníka udržet
  • příležitosti a hrozby umělé inteligence v copywritingu

Navíc pro vás máme připravený Workshop s Reném Nekudou o copywritingu na téma „Příběhová kreativita“, kde se naučíte několik základních způsobů, jak při psaní nejuniverzálnější příběhový vzorec ohýbat ve svůj prospěch.

Nezmeškejte 25. května - den plný obsahové inspirace, kterou přinesou například následující přednášky:

Jak tvořit poutavý titulek, k němuž ani nepotřebujete obrázek

Říká se, že jeden obrázek vydá za tisíc slov. Miloš Kočí z VMLY&R vám ukáže, že to může být i naopak. Že když máte dobrý titulek, obrázek nebudete potřebovat. A že headliny nikdo nečte? Omyl! Stačí poskládat pár výstižných slov.

Jak na text, který zákazníci nepřeskočí

Jak na komunikaci, kterou lidé nechtějí „přeskočit“? Jak vytvářet obsah, který klienti, média a hlavně miliony zákazníků skutečně milují? A jak efektivně snoubit kreativní myšlení se světem PR? To všechno vám ukáží Nikola Foktová a Radek Vítek z Publicis Groupe na příkladech značek Malteesers, Huawei, Heinz, Snickers či McDonald's.

Jak díky si díky obsahu udržet zákazníka

Zamýšlíte se někdy nad tím, proč vaši uživatelé opouštějí váš produkt a proč už se případně nevracejí? V přednášce Vladany Bačové z agentury Pretty Much Nomads se podíváme na to, jak pomocí dobře načasovaného a implementovaného obsahu udržet své zákazníky.

Jak využít data k osvětové kampani

Na podzim roku 2021 došlo ke krachu Bohemia Energy. Adam Ondráček ukáže, jak komunikační agentura #KONTRAClimateChange ve spolupráci se Svazem moderní energetiky a Budovy21 vytvořila obsah založený na datech s dosahem v ekvivalentu 221 milionů korun v mediální hodnotě a odkomunikovala jasně původce energetické krize.

Jaký obsah a kanály vítězí u mladých zákazníků

S Jurajem Kováčem z THIS IS LOCCO zjistíte, jak se tvoří obsah, který boduje u mladých zákazníků i na kreativních soutěžích. Zavede vás do světa gamingu, livestreamu i metaverse.

Lifestream jako efektivní marketingový nástroj

 O „interaktivním streamování“ jako o důležitém marketingovém nástroji zejména pro značky s robustním publikem na sociálních sítích bude přednášet také Ryan Shaw z The Milkshake Agency.

Jednoduchá cesta k personalizaci obsahu

Jak komunikovat se zákazníkem ve 21. stolení pomocí personalizace? Karel Juřička a Michal Orsava z Webout vás naučí s novou technologií pro okamžitou personalizaci, jež maximalizuje efektivitu reklamního obsahu a otevírá nové cesty komunikace se zákazníky. Můžete s ní během vteřin upravit vaši reklamu (video, obrázek či banner) v onlinu bez nutnosti obsah znovu vytvářet.

Autor: Internet Info

Kompletní program Konference Content First najdete na stránkách akce, stejně jako profily 17 řečníků a registrační formulář. Sejdeme se 25. května v 9 hodin v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí, kde můžete u příjemného pohoštění prodiskutovat s přednášejícími svá témata.

Partnery akce jsou LCG New Media a Seznam.cz. Mediálními partnery pak Dobrý web, Marketing Journal a MediaGuru.cz.  Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.