Menu Zavřít

Jak z TikToku vytěžit maximum pro váš byznys

24. 10. 2023
Autor: Internet Info

Jak se co nejlépe spojit s generací Z na jejich oblíbené video platformě a řadu praktických tipů pro tvorbu a optimalizaci organického i reklamního obsahu přináší listopadový MARKETING MEETING: Co ještě nevíte o TikToku.

Kupní síla Generace Z stoupá a velmi dobře s ní lze komunikovat na jejich oblíbené síti TikTok, která má ovšem svá specifika. Jak rozjet a vypilovat na TikToku smysluplnou komunikaci, jak najít a využít tzv. trendy, na kterých je založený organický obsah, jak tuto platformu monetizovat a uchopit ji k růstu byznysu vám předvedou odborníci na sociální sítě a značky během konference MARKETING MEETING: Co ještě nevíte o TikToku.

Uslyšíte užitečné tipy z praxe jak na tvorbu obsahu a videí, využití a optimalizaci placených formátů, spolupráci s influencery i jaké metriky je třeba v kampaních sledovat.

Konference proběhne 9. listopadu online, přičemž každý účastník získává záznam zdarma. Čekají vás tyto přednášky:

Jak z TikToku vytěžit maximum

Jak využít TikTok jako silný nástroj pro růst vašeho byznysu v digitálním světě ukáže na konkrétních kampaních a jejich výsledcích Vít Janda ze ShortPRO (dříve TikTokuj.cz). Prozkoumáme s ním také, jaké jsou aktuální možnosti monetizace na platformě, od přímých reklamních kampaní až po spolupráce s influencery.

TikTok v kontextu ostatních social platforem

Jak si TikTok stojí jako reklamní médium ve srovnání s dalšími sociálními sítěmi generace Z? Anna Hospodárová z Publicis Groupe představí data o uživatelích, způsob, jak zde konzumují obsah, i to, pro jaký typ kampaní se tato populární video platforma hodí.

Cesta Kauflandu na TikToku od bodu A po generaci Z

Rozdíl mezi uživatelským a firemním profilem na TikToku je veliký, přesto byste ho na první pohled neměli poznat. Jan Molina předvede, jakou strategii zvolil pro Kaufland ČR i jaké jsou překážky na cestě s cílem oslovit generaci Z. Podělí se o zkušenosti své, o rady přímo od TikToku a samozřejmě o inspiraci, která přináší výsledky.

Jak najít a využít TikTok trendy

Že nevíte, co je “side eye” nebo “beige flag”? Společně s Kristinou Rudišovou a Annou Vaňkovou z Fragile media se podíváme na to, co je základem úspěšného TikTokového videa – na trendy. Jak vlastě vznikají, kde je hledat a jak používat. Nebudou chybět konkrétní příklady z českého rybníčku.

TikTok jako součást media mixu brandových kampaní

Pojďme se spolu podívat i na tvrzení podložená čísly. Jakou roli může hrát TikTok v brandových kampaních, jaké typy kampaní nám TikTok nabízí, jaké jsou jejich výhody a nevýhody či jaké metriky je důležité sledovat? Jakými optimalizacemi můžeme dosáhnout kvalitnějších výsledků? O praktické zkušenosti z oboru se s vámi podělí Klára Černá z VISIBILITY.

Jak zaujmout na TikToku třeba jako účetní firma?

Ředitelka a majitelka účetní firmy UOL Jana Jáčová předvede, jak vytvářejí obsah na TikToku, kolik je to stojí a co jim to vlastně přináší. Těšte se na užitečné tipy a praktické ukázky.

Autor: Internet Info

Hlavním partnerem akce je INTERNET CZ, dalšími partnery jsou SideOne a Dobrý web, produktovými pak Umění vína a EasyEvent. Odborným garantem akce je Sherpas, mediální partneři jsou Lupa.cz a Marketing Journal.