Jak přistupovat k vyhodnocování a optimalizaci kampaní na základě dat, které máme v současné době k dispozici? Jak umělá inteligence ovlivňuje SEO, tvorbu obsahu nebo například exekuci influencerských kampaní? Jak na funkční kampaně oslovující evropské publikum?
To jsou otázky, na které odpoví odborníci na digitální marketing, kteří se sejdou během konference WebTop100. Už 14. listopadu v Hotelu Comfort Prague.
Témata přednášek:
- Přednáška Pavla Ungra prozkoumá, jak AI mění vyhledávací algoritmy a tradiční SEO strategie a jak nově přistupovat k optimalizaci.
- Jak zasáhla umělá inteligence do exekuce influencerských kampaní a co s influencerským trhem dělají velké značky jako Trendyol nebo TEMU? To je téma pro Petra Srnu, CEO World of Online.
- Lukáš Havlásek z Notina se zaměří na tipy a strategie retenčního marketingu v dynamickém evropském prostředí s ohledem na specifika jednotlivých trhů.
- Jak co nejefektivněji vyhodnocovat data, která máme momentálně k dispozici, a neochuzovat se zbytečně o možnosti optimalizace kampaní ukáží společně Markéta Kabátová a Petr Bureš z uLab.
- Jak si vytvořit vlastního AI textaře na základě ChatGPT-4o, co od něj čekat a na co naopak nespoléhat, to je téma Michala Schindlera z Creative Dock.
- Jak správně navrhnout zapojení AI do designu digitálního produktu z pohleduuživatelského zážitku ukáže Jakub Karlec z 2FRESH.
- Konkrétní tipy, jak v době nesoustředěnosti prosadit svůj projekt u CEO, slibuje přednáška Tomáše Jindříška z Digital First Marketing Group.
- Komunikační stratég Irena Zatloukalová vám nabídne inspiraci, jak komunikovat v těžkých časech.
Můžete se těšit i na panelové diskuze na tato témata:
- Velké zahraniční marketplaces a jejich vliv na český trh
- Měření a optimalizace kampaní v roce 2025
V průběhu konference vyhlásíme vítěze soutěže digitálních projektů WebTop100, a vybraní finalisté pak představí své case studies:
- Jak díky správnému zacílení a obsahu oslovila Generali Česká pojišťovna mladé publikum, navýšila engagement o 300 % a snížila CPM o polovinu.
- Jak může dobře nastavený e-mailing přinést vánoční zázraky? O vánoční kampani Kytary.cz v číslech budou mluvit Jan Krčmář z Data Club a Denisa Vávrová ze SmartEmailing.
- Jak může inovativní přístup RevOps, který sjednocuje týmy napříč společností, pomoci v růstu a výkonnosti onlinu, prozradí Daniel Musil z agentury AITOM Digital a Miroslav Jirčík z 3DF Fitness.
Přijďte si 14. listopadu pro to nejlepší z digitálního marketingu! Program konference, který průběžně aktualizujeme, si můžete prohlédnout na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat. Partnerem akce je Ecomail.cz, odborným garantem konference je Sherpas, produktovým partnerem EasyEvent a mediálními partnery jsou pak Marketing Journal a Lupa.cz. Organizátorem WebTop100 je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.