Menu Zavřít

Kam směřuje budoucnost českých online médií a marketingu?

12. 6. 2023
Autor: Internet Info

Czech Internet Forum odpoví nejen na tuto otázku. Podíváme se i na tvorbu a distribuci obsahu nebo vliv AI.

Další ročník tradiční konference Czech Internet Forum proběhne 2. listopadu v Praze. Hned v úvodu dne se můžete těšit na diskuzi s šéfy mediálních domů o videobsahu. Po skončení diskuze ve dvou sálech strašnického hotelu Comfort proběhne řada přednášek na téma rozvoje umělé inteligence, digitální reklamy a mediálního plánování či tvorby obsahu a jeho distribuce. Samozřejmostí je také rozsáhlý networking a skvělé pohoštění.

Momentálně běží Super Early Birds akce. Potrvá do konce června, tak nepromarněte šanci opatřit si vstupenky za nejvýhodnější cenu.

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT

VELKÁ MEDIÁLNÍ DEBATA: Video obsah a jeho monetizace

Video obsah vládne internetu a je čím dál zajímavější pro televizní společnosti i vydavatele. Co vede největší mediální hráče na českém trhu k rozšiřování placené i neplacené nabídky videa a jak se vyvíjí trh s videoreklamou? Které formáty zažívají boom a může někdo ohrozit dominanci YouTube? Na tyto otázky se zaměříme s CEO největších mediálních domů:

Tomáš Búřil, Seznam.cz

Petr Houzar, Google

Daniel Grunt, Nova Group  

Martina Říhová, Czech News Center a Active Group

Marek Singer, FTV Prima

Moderování se chopí Filip Rožánek, Digizone.cz

Vliv umělé inteligence na média

Stojíme před zásadní technologickou změnou srovnatelnou s nástupem internetu, která naprosto změní způsob, jakým uvažujeme. Nad dopadem umělé inteligence nejen na mediální trh se zamyslí sémiotik a datový analytik Josef Šlerka z FF UK.

Velké jazykové modely v novinách

Co přináší nyní snadno dostupné velké jazykové modely pro práci novinářů? A co jim naopak svěřit nemůžeme? Datový novinář Jan Cibulka z Českého rozhlasu představí výsledky několika malých experimentů, kterými na serveru iROZHLAS.cz prakticky zkoumali možnosti této dnes populární technologie.

AI nástroje a právo – vidíte za roh?

Jak si z AI nástrojů udělat dobré pomocníky a nechytat se pak za hlavu? Kdy jsou výstupy „vaše“ a kdy tvoříte pro všechny? Co se peče v dílně EU? A jak si výstupy AI ochránit? To vám vysvětlí advokátka Petra Dolejšová na příkladech, bez paragrafů a způsobem, který vás chytne.

Online reklama může garantovat nejen výkon, ale i byznysový růst

Pokud chcete jako značka růst z dlouhodobého hlediska, potřebujete také dlouhodobou strategii. Growth Marketing představuje odlišný přístup od reklamy zaměřené na výkon a ukazuje se jako dlouhodobá a udržitelná cesta k obchodnímu úspěchu značek. Petr Struna z Ogilvy ukáže, jak tento přístup funguje v praxi a jaké přináší výsledky.

Rychle, než nás odpojí: jak dostat z digitálních brandových kampaní co nejvíce

Jeden z nejčastějších cílů digitálních kampaní je zvyšování povědomí o značce. Klára Procházková z GroupM Nexus představí tzv. mikrokampaně, které ukazují, co je klíčové pro to, aby si uživatel reklamní sdělení skutečně zapamatoval. Lesanka, Bledulka a Pivoňka jsou sice virtuální značky, ale i skutečné programatické kampaně, které pomohou s optimalizací a plánováním online reklamy.

Jak výdělečné je zdarma

Broňa Sobotka, nadšený učitel angličtiny, vás nechá nakouknout do své hlavy, statistik i účetnictví. Ukáže vám, jak nad tvorbou obsahu zdarma uvažuje a jak (jestli vůbec) se mu to vyplácí. Podělí se o konkrétní mini případové studie, které mapují monetizaci obsahu kompletně dostupného i zdarma včetně určování ceny zákazníkem.

A bude toho ještě mnohem více. Sledujte webové stránky konference. Během léta programvypilujeme k dokonalosti a budeme jej pravidelně aktualizovat. Nezapomeňte také na naši akci a pořiďte si vstupenky za nejvýhodnější možnou cenu. Nabídka skončí s posledním červnovým dnem.

Partnery konference jsou společnosti Barion, LCG New Media a Seznam.cz. Mediálními partnery jsou Marketing Journal a MediaGuru. Konference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info.