Kam směřuje budoucnost nejen českých médií a marketingu? To bude jedním z hlavních témat dalšího ročníku konference Czech Internet Forum, který proběhne 5. listopadu v Praze.
Do konce června můžete využít super zvýhodněnou cenu vstupného.
CO JSME SI PRO VÁS LETOS PŘIPRAVILI
VELKÁ MEDIÁLNÍ DEBATA: MÉDIA A TVORBA OBSAHU S PŘÍCHODEM UMĚLÉ INTELIGENCE
Inovace, nové technologie, nezbytné změny v přístupu firem i lidí. Co vše je třeba k vybudování silného mediálního domu v nové éře umělé inteligence? Jak restartovat strategii příjmů – posilovat digitál nebo diverzifikovat zdroje? Jak získat pozornost diváků, posluchačů či čtenářů, a přesto všechno si udržet kvalitní a relevantní obsah? O tom všem budou debatovat šéfové českých mediálních domů Lenka Černá z Economie, Matěj Hušek ze Seznam.cz a další. Moderátorského mikrofonu se chopí Filip Rožánek z Digizone.cz. Další osobnosti, které se do debaty zapojí, brzy doplníme.
AI V MÉDIÍCH A MARKETINGU – NÁSTROJE A LEGISLATIVA
Využití AI v marketingu – přehled nových trendů a nástrojů přinese Jan Suda z McCann Prague.
YouTube při umisťování reklamy naplno využívá umělou inteligenci. Co vše to přinese reklamní zadavatelům prozradí Petr Houzar z Google.
Kdy jsou výstupy z AI nástrojů „vaše“, kdy tvoříte pro všechny a jak si výstupy AI ochránit? To nám vysvětlí advokátka Petra Dolejšová. Představíme si také důležité legislativní novinky, které se právě pečou v Evropě.
MARKETINGOVÁ INSPIRACE – KAMPANĚ, DATA, MĚŘENÍ
Jak na úspěšnou reklamu v platformách Mety (Facebook, Instagram)? V roce 2024 už nestačí jen správné nastavení, super copy nebo kreativa, ale je nutný komplexnější pohled od projektového řízení, UX, nabídky až po celkovou strategii všech kanálů. Příklady z praxe ukáže jeden z nejpovolanějších Honza Bartoš.
Jaké jsou nejčastější chyby v implementaci Google Analytics 4 a jak se jim dá vyhnout? Anna Volčíková z GroupM Nexus ukáže reálné případy z praxe, kdy špatné pochopení chování uživatelů způsobilo majitelům webů nejrůznější trápení, ze kterých se ale vy můžete poučit.
Jaký bude dopad ohlašovaného konce cookies třetích stran na média a reklamní trh a jaké se nabízí alternativy – to je téma pro Pavola Lukáče z agentury TRKKN.
Jak prodávat bagry přes internet a využít programatický nákup k brandové komunikaci? A jak vše správně vyhodnotit a změřit? Originální case study představí Václav Krátký ze společnosti Bobcat a Martin Palounek z Publicis Groupe.
OBSAHOVÁ INSPIRACE – NOVINKY V ON-LINE MÉDIÍCH
DVTV oslavila na českém mediálním trhu 10 let. Jak se internetové televizi daří po odchodu z mediálního domu Economia a jaké jsou její další plány. To vše nám prozradí její spoluzakladatel a moderátor Martin Veselovský.
Magazín Reportér prošel v loňském roce rozsáhlou digitální transformací. Co vše tato změna přinesla a jak probíhala, nám prozradí Monika Binarová z Reportéra a Martina Klárová z agentury FatChilli for Publishers.
Nový projekt slow journalismu Page404 představí jeho zakladatelé, novináři Apolena Rychlíková a Jakub Zelenka.
Jaké další osobnosti vystoupí ve dvou sálech hotelu Comfort?
Během společné přednášky vystoupí Tereza Šimečková z Nielsen Admosphere s Tomášem Hynčicou z ResSOLUTION Group s.r.o. Prezentaci si připraví také Vojtěch Lambert z LCG New Media a další skvělí spíkři. Jejich medailonky budeme průběžně přidávat na web.
Nezapomeňte:
Czech Internet Forum 2024
Kdy: 5. listopadu 2024 od 9 hod
Kde: Comfort Hotel v Praze
SUPER EARLY BIRDS CENA VSTUPENEK běží do konce června. Přihlášku můžete vyplnit zde.
Hlavním partnerem konference je Seznam.cz. Partnerem je LCG New Media. Vystavovatel CZ.NIC. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou Marketing Journal a MediaGuru. Organizátory jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.