„Key Box funguje v samoobslužném režimu, který umožní předání vašeho vozu před servisním úkonem a vyzvednutí po jeho provedení. A to vše bez nutnosti osobního kontaktu se servisním poradcem. Jde zatím o jediné zařízení tohoto typu v republice,“ řekl generální ředitel společnosti Renocar Peter Bittó.
„O tomto
kroku jsme uvažovali již déle a dnešní doba jen urychlila jeho zavedení. Kromě
času servisu dle vlastního výběru dnes zákazníci uvítají jeho naprosto
bezkontaktní průběh vysvětlil Bittó.
Zákazníci mohou servis navštívit kdykoliv během dne i noci, sedm dní v týdnu. „Key Box se zatím nachází pouze v Praze v Kongresovém Centru a běží v pilotním režimu,“ dodal Bittó.
A jak celý systém funguje? Zákazník přistaví vůz a vloží klíče do trezorového boxu, který odešle automaticky informaci do servisu. Servisní poradce vůz nafotí, pak teprve vyzvedne klíče, prohlédne a sepíše zakázkový list. Po dokončení servisních úkonů je možné vrátit vůz stejným způsobem, jako byl předán do servisu. Servisní poradce vloží klíče do trezorové schránky a odešle klientovi PIN kód, který slouží pro otevření boxu. V případě, že se jedná o placený úkon, je pro otevření boxu nutné nejen zadání PIN kódu, ale i provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí Key Boxu.