Menu Zavřít

MARKETING MEETING se zaměří na AI při tvorbě obsahu.

Včera
Ilustrační obrázek
Autor: Internet Info
Ilustrační obrázek

Jak za pomoci AI tvořit kreativní obsah pro kampaně, sociální platformy i obsahové weby je téma lednového online setkání MARKETING MEETING už 23. ledna.

Letošní první MARKETING MEETING proběhne už 23. ledna online na aktuální téma AI a tvorba obsahu. Přednášející z kreativních agentur se budou věnovat přínosu zapojení AI do kreativního procesu i nejlepším AI marketingovým nástrojům. Čekají vás AI vychytávky v Canvě i rady od copywriterů.

Těšit se můžete na tyto přednášky:

  • Jak napumpovat váš kreativní proces pomocí AI – od hledání insightů, přes tvorbu silného kreativního briefu až po finální exekuci, vám na ukázkách z praxe předvedou kreativci Nikola Foktová a Zdeněk Bašus z Leo Burnett & MSL.
  • Copywriterka Oldřiška Hradcová ze Včeliště ukáže, jak AI efektivně využít při psaní článků, webových textů, příspěvků na sociální sítě nebo PPC kampaní.
  • Kde hledat nejlepší AI nástroje pro marketing? Jak vám technologie mohou ušetřit čas, zvýšit efektivitu a posunout vaše kampaně na novou úroveň? To je téma pro Michala Bubeníčka z Etnetera Motion.
  • Canva se neustále posouvá dopředu a dnes je jednou z respektovaných platforem, kde najdete řadu AI nástrojů na jednom místě. AI vychytávky v Canvě a řadu praktických tipů ukáže expert na Canvu David Svoboda.
  • Advokátka Petra Stupkové z Legitas se zaměří na právní nástrahy spojené s užíváním generovaného obsahu: od autorských práv a ochrany osobnosti až po GDPR a odpovědnost za škodu.
  • Vítězslav Klement z Lost Bunny Communication předvede, jak vás může AI posunout v komunikací vaší firmy na sociálních sítích.
Autor: Internet Info

Na MARKETING MEETING o AI a tvorbě obsahu se můžete přihlásit na stránkách akce. V průběhu roku si ještě posvítíme na LinkedIn, influencer marketing a copywriting. A vy můžete získat zvýhodněné vstupné na všechny čtyři akce v rámci jednoho balíčku.