Chcete-li být na očích a mít interaktivní vztah se zákazníkem, komunikace přes mobilní zařízení se stávají pomalu nezbytností. Díky mobilním aplikacím zastihnete své uživatele mnohem snadněji než prostřednictvím webu nebo newsletterů, pomůže vám to v obchodním růstu a získáte lehce informace o chování zákazníků.
Na 3. října jsme proto připravili konferenci Mobile Marketing Forum zaměřenou na trendy ze světa mobilních aplikací a mobilního marketingu. Ukážeme si nejmodernější vývojové trendy využívající imersivní technologie AR, VR a metaverse, které umožňují tu nejlepší interakci s uživatelem a osloví i nejmladší generaci. Podíváme se na to, jak vlastně úspěšně přivést inovativní aplikaci na trh, jaká úskalí nás mohou potkat při jejím vývoji a na řadu tipů pro úspěšný UX design aplikace. A čeká nás i legislativní okénko, než řešit právní průšvihy je lepší jim předejít již při výrobě aplikace.
Výběr z přednášek:
Úspěchy a pády mobilního světa
Těšit se můžete na konkrétní ukázky z praxe vývojářské firmy Skoumal v podání jejího CEO Vladislava Skoumala. A to jak na ty úspěšné, tak i na ty, které se nepovedly, včetně postupů, jak překonat překážky a vybudovat úspěšný mobilní projekt.
Zvyšujte své příjmy s mobilní aplikací!
Michal Mašika z Notino předvede, jak efektivně využít mobilní aplikaci pro podporu růstu vašeho byznysu. Představí osvědčené taktiky a strategie, zahrnující oblasti UX, vývoje produktu a marketingu.
Oslovte mladou generaci
Juraj Kováč ze slovenské agentury This is Locco ukáže příklady úspěšných mobilních kampaní a aktivací pro mladou a supernáročnou cílovou skupinu. Těšte se na immersive, AR, VR nebo metaverse.
Co přináší kampaním rozšířená realita
Vojtěch Foukal z Visibility představí kampaň značky Avon, jejíž součástí byla možnost vyzkoušet si pomocí AR ideální odstín rtěnky přímo na displeji mobilního telefonu. Ta nejen že překonala zadané cíle, ale dostala se i mezi vzorové case studies prezentované na webu společnosti Meta.
Že už nefrčí věrnostní aplikace?
Cest, jak oslovit a vrýt se pod kůži zákazníka, je dnes nespočet a mohou vést i na tak překvapivá, a přesto obyčejná místa, jako je záchod. Jak marketingově podpořit úspěch mobilní aplikace ukáže na loyalty appce brněnského obchodního centra Galerie Vaňkovka Martin Zavadil z agentury Aetna.
10 pravidel jak na design mobilních aplikací
Lucia Tarbajovská a Helena Warausová se s vámi podělí o 10 hlavních pravidel, kterými se v Komerční bance řídí při tvorbě designu mobilní aplikace KB+. Ta byla spuštěna v letošním roce jako součást velké digitální transformace bankovního domu.
A to není všechno. Prohlédněte si web konference Mobile Marketing Forum s řečníky z význačných studií a společností, jejichž komunikace přes mobilní technologie přináší výsledky. Zaregistrovat se za 2 990,– můžete na stránkách akce.
Mediálními partnery konference jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem je Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.