Svět se dnes v mnohém vrací ke starým, analogovým věcem. Více si jich váží. Před pár lety bylo výjimečné mít digitální fotoaparát, koupit si americký tousťák nebo posílat e-mailový newsletter. Dnes má mnohem vyšší hodnotu hezká analogová fotka, umět upéct poctivý kváskový chléb podle receptury od babičky a najít ve schránce (či na pracovním stole) zajímavý časopis či tištěný reklamní materiál.
Což o to, náklady na tu pracnější variantu budou jistě vyšší než na tu moderní, rychlejší. Ale ta hodnota – a v případě tištěného materiálu také návratnost – je ohromná. A to i v případě, že jste menší firma. Udělá vám to takovou službu, že se nebudete stačit divit.
Má to nějaký háček?
Samozřejmě. Žádná věc, která stojí za to, nepřichází bez “ale”. Významnou roli v úspěchu firemní tiskoviny hraje cíl komunikace, hravost, design, copywriting nebo třeba i “něco navíc”. Pokud nezaujmete na první dobrou, i váš tištěný materiál může skončit v koši. Nepřečtený. Jak tedy na to, aby váš potenciální zákazník zhltnul váš časopis, brožuru či katalog od úvodní stránky až po tu poslední?
Zaujměte na první dotek
Zajímavé tvary, výseky i povrchové zušlechtění tiskovin slaví úspěch. Oči a hmat reagují první. Podle toho také tvořte.
Vymyslete úvodní stránku s vystouplým nápisem – taková 3D reklama je interaktivní a čtenáře baví. Nebo dovnitř vložte něco, z čeho bude mít čtenář užitek, ať už je to “jen” zábavný leták, nebo si z této vkladky do časopisu může poskládat třeba stolní stojánek na telefon. Pokud by byl navíc obrandovaný, aby měl čtenář vaše logo na očích pokaždé, když usedne za pracovní stůl, je to jen výhoda pro vás.
Pohrajte si také s velkoformátovými fotografiemi, čistým designem i vazbou. Je libo vazbu V1 – se svorkou, nebo V2 – lepenou? Nechte si poradit odborníky v oboru, kteří už mají léta expertízy za sebou. V POINT tiskárnách vám dokážou poradit ten nejlepší přístup právě pro vaši situaci. Jakou vazbu by ve vašem případě zvolili, pomohou vám vyrobit spadku na míru a dají vám tipy, jak zaujmout.
Direct marketing, když s firmou teprve začínám? Proč ne
Rozjíždíte firmu a kladete si otázku, jak získat nové nebo větší zákazníky? I v tomto případě může hrát skvělou roli tištěný materiál – pošlete jim ho poštou. Ano, takhle jednoduché to je a ano, funguje to.
Pokud vás potenciální zákazník nezná a o vašem produktu nic neví, nevysvětlíte mu to během párminutového hovoru nebo studeným e-mailem ve schránce. Nebude ochoten naslouchat a e-mail jen proletí. Potřebujete v něm zažehnout jiskru zájmu a vysvětlit mu výhody spolupráce. A to jde ve zkratce jen těžko.Nechte si pomoci s tvorbou direct marketing kampaně od POINT CZ. Pozitivní zkušenosti mají i z tištěných materiálů pro jejich významné klienty. Obrátit se na ně můžete i s žádostmi o tiskoviny na kampaň, výrobu obalů na vaše stávající produkty nebo firemní dárky.
Se správným odborníkem za vašimi zády se vám podaří nové zákazníky zajmout. Napoprvé.