Menu Zavřít

Manažerský vůz, který má grády. To je nový Peugeot 508 SW

16. 7. 2019
Autor: Peugeot

Když značka Peugeot uvedla na trh atraktivní fastback Peugeot 508, mnohé tím překvapila. Jeho předchůdcem totiž byla klasická limuzína. Nový vůz je naopak odvážný s výrazně sportovními rysy. Zrodil se automobil, který se rychle stal předmětem touhy řady zákazníků. Nicméně Česko miluje kombíky, a tak mnoho klientů vyhlíželo verzi SW. Ta přišla jen několik měsíců po fastbacku, na trhu je od června.

Peugeot 508 SW

Útočí designem

Verze kombi má stejně jako fastback ladné tvary a ohromující design. Navíc designéři od Peugeotu dopřáli novému vozu vrchovatou měrou praktičnosti i prostornosti. Přesto zůstává design jeho nejsilnější zbraní. Díky bezrámovým dveřím převzatým od fastbacku má nízkou a dynamickou siluetu. Výsledkem je atletická elegance delikátně okořeněná extravagancí. Tato kombinace přímo cílí na klienty, kteří chtějí vystoupit z šedi konzervativní kategorie manažerských vozů a ukázat světu kousek své osobnosti.

Jízda především

Další silnou stránkou vozu je nápravový systém, který zajišťuje perfektní stabilitu i kontrolu nad pohyby karoserie. Peugeot 508 SW používá víceramennou zadní nápravu s aktivně řízeným podvozkem. Díky tomu doslova žehlí nerovnosti vozovky a i na nekvalitních silnicích zaručí komfort celé posádce. Jízda je příjemně plavná a vzhledem k rozvoru 2793 mm je dostatek místa na všech sedadlech, navíc je zachován štědrý prostor nad hlavou pasažérů vzadu. Pochvalu zaslouží i skvělé odhlučnění vozu.

Hýčkající interiér

Uvnitř vozu najdeme i-Cockpit. Zahrnuje maličký, jemnou kůží potažený volant, vyvýšený přístrojový panel a ultramoderní středovou konzoli s dotykovým displejem, který doplňují elegantní ovladače ve tvaru klavírních kláves pro přímý přístup k nastavení klimatizace, rádia či funkcí řízení. Na posádku vpředu čekají ergonomická obepínající sedadla vybavená pěti programy vícebodové masáže.

Peugeot 508 SW

Arsenál pro vaši bezpečnost

Vlajková loď značky zasluhuje vrcholnou výbavu, a v tomto směru vás Peugeot 508 SW určitě nezklame. Disponuje totiž celým arsenálem asistenčních systémů splňujících nejnovější požadavky normy EuroNCAP. Může nabídnout například systém nočního vidění (Night Vision), který se v tomto segmentu objevuje poprvé. Za zmínku stojí také adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go spojený se systémem udržování vozu v jízdním pruhu, Full Park Assist s podporou bočního parkování či systémy automatického nouzového brzdění, sledování pozornosti řidiče či rozpoznávání dopravních značek.

Silné srdce

Co se týče motorů, můžete vybírat ze dvou benzínových a čtyř dieselových agregátů. Škála výkonů od 130 po 225 koní uspokojí i ty nejnáročnější řidiče. Kromě jednoho motoru jsou všechny spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8. Pohonné jednotky Peugeotu 508 SW jsou velice úsporné a ohleduplné k životnímu prostředí, a to zejména z hlediska emisí oxidů dusíku. Všechny už teď splňují emisní normu Euro 6.d temp, která vstoupí v platnost od ledna 2020. Navíc se nabídka motorů v dohledné době rozšíří o benzínový Plug-in Hybrid o výkonu 225 koní, spotřebou 2 litrů na 100 km a emisemi CO2 pod 50 g/km.

Nový Peugeot 508 SW je v České republice k dispozici za cenu od 770 000 Kč, úroveň výbavy GT pak za cenu od 1 090 000 Kč.