Menu Zavřít

O růstu značek, alokoci zdrojů a umění být relevantní pro svou cílovou skupinu budou vyprávět řečníci konference BRANDstorming

14. 3. 2023
Autor: Internet Info

Uslyšíte příběhy úspěšných značek jako BEAR, Česká spořitelna, Grizly, Kaufland, Seznam.cz, Sonnentor, a nové nápady od předních agentur a mediálních společností Behavio Labs, BrandCloud, eLegal a.k., LCG New Media, McCann Prague, Ogilvy, Toman Design, VML&YR a dalších.

Letošní konference BRANDstorming opět ukáže inspirativní příběhy značek, které si získaly přízeň svých zákazníků, aniž by utratily obrovské sumy za reklamu v televizi. To, co je spojuje, je umění být relevantní pro svoucílovou skupinu a odvážná komunikace, která se mnohdy pohybuje „na hraně“. Řečníci se budou věnovat tématům jako jsou alokace zdrojů mezi výkonnostní a brandové kampaně, růst na sociálních sítích, měření výkonu značky, nebo jak autenticky komunikovat hodnoty značky a udržitelnost. Sejít se s nimi můžete 20. dubna v příjemných prostorách Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí.

Navíc váš čeká Workshop o tvorbě efektivní reklamy, který ukáže, jak zanechat nesmazatelnou stopu v povědomí vašich zákazníků a posílit vaši značku.

Témata konference:

  • Reklama a právo: srovnávací reklamy, parazitování a nekalá soutěž
  • Tvorba brandu a jeho implementace
  • Repositioning a oslovení nových publik
  • Hodnoty, udržitelnost a jejich účinná komunikace
  • Brand tracking
  • Budování brandu ve firmě zaměřené na výkonnostní kampaně
  • Značka v době krize
  • Růst značky na sociálních sítích
  • Design a vizuální identita
  • Inspirativní případové studie a příběhy značek
  • Workshop: Efektivní tvorba reklamy
Autor: Internet Info

Přednášky, které byste neměli zmeškat:

Jak udělat ze „staré banky“ atraktivní značku pro mladé

Česká spořitelna (ČS) dlouhodobě bojovala s tím, že byla vnímána jako ta „stará banka“, zatímco mladí lidé inklinují spíše k menším, novějším a „modernějším“ značkám. Monika Hovorková z ČS a Jakub Hereš z agentury VML&YR se s vámi podělí o to, jak přistoupili k novému způsobu komunikace, který osloví mladší ročníky a ukáže, že ČS je pro ně atraktivní značkou.

Marketing postavený na hodnotách

Zodpovědné chování značek ve vztahu ke společnosti a životnímu prostředí už není jen trendem, ale nezbytností. Vyžadují ho spotřebitelé, investoři i státy. Jak tyto hodnoty ale komunikovat, aby vám to pomohlo s posilováním vztahů se zákazníky, upevňováním pozice na trhu i s byznysovým růstem? To je téma pro Kim Hofmanovou a Nikolu Klepáčkovou z Ogilvy. Svůj přístup představí i Zdeněk Chocholáček ze Sonnentor a ukáže důležitost zdravé firemní kultury.

Jak začít budovat brand ve firmě orientované na výkonnostní kampaně

Petr Miklík z Grizly vám na vlastní případové studii ukáže, jak začít budovat brand v performance orientované firmě. Rozhodli se snížit investice do výkonových kampaní o 50 % a alokovali je do budování vlastní značky. Uslyšíte, jak jim to pomohlo zvýšit podíl vlastních výrobků o 17 % a dosáhnout tržeb přes 530 mil. Kč

Proč má i malá značka řešit brand tracking?

Výkonnostní kampaně jakoby najednou narazily do stropu, efektivita prudce klesá – vyčerpali jste existující poptávku. K dalšímu růstu je potřeba budovat značku. Jenže jak to dělat datově a efektivně, když si drahý brand tracking mohou dovolit jen obří firmy? Jiří Boudal z Behavio Labspředstaví jednoduché a levné přístupy k měření růstu značky.

Reklama na právní hraně (a za ní)

Jak moc se můžete v reklamě opřít do konkurence nebo se svézt na cizí kampani? A má real time marketing nějaká pravidla? Karolína Kropíková z advokátní kanceláře eLegal vám na konkrétních kampaních ukáže, jakou cestou se při reklamě na hraně (ne)vydávat a jak odhadnout ostré hrany nedovolené reklamy. Dojde i na Rohlík.cz, Tesco, ZOOT i Mikýře.

Co přináší provokativní kampaně

Jak vznikla in-house kampaň rádia Expres, která dokázala mnohé rozzlobit, naštěstí většinu pobavit a nakonec se umístit v anketě Mediáře jako 3. nejlepší reklamní kampaň roku 2022? O tom všem vám poví Petr Beneš a Petra Röslerová ze Seznam.cz.

Implementace značek v praxi

Hladký průběh komunikace, kampaní, obchodního procesu či propagace se jednoduše odvíjí od počátečního nastavení systému. Jak na to? Implementaci značek v praxi ukáže Karel Drašnar z BrandCloud.

Uslyšíte řadu dalších inspirativních případových studií a příběhů značek. Například CityZen se hodně vyplatila jejich první velká online brandová a televizní kampaň, ovocné rolované plátky Bear zaznamenaly meziročně 100% růst tržeb díky komunikaci na sociálních sítích, Kaufland ukázal svou značku ve světle TikToku způsobem, který zaujme, pobaví a zaručí větší zapamatovatelnost.

Autor: Internet Info

Workshop: Úvod do tvorby efektivní reklamy

Workshop s Vojtěchem Prokešem z agentury Behavio Labs je určen stratégům, kreativcům, brand manažerům a všem dalším, kteří chtějí vytvářet kampaně s výrazně nadprůměrným dopadem na prodeje a růst tržního podílu. Zaměříme se na psychologii reklamy a nakupování, kreativu i na limity aktivačních kampaní. Naučíte se, jak zadat brief ke kampani, aby měla co největší efekt na prodejní čísla i jak pracovat s daty během procesu přípravy kampaně.

Potkejte se i vy 20. dubna na konferenci BRANDstorming s odborníky, kteří se podílejí na budování skvělé značky a jejím obchodním úspěchu, v krásných prostorách Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí. Kompletní program si přečtete na stránkách akce, kde se i pohodlně zaregistrujete. Partnery akce jsou BrandCloud, dream.jobs a Seznam.cz. Produktovým partnerem je EasyEvent, mediálními partnery pak MediaGuru.cz, Marketing Journal a Dobrý web. Organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.