Menu Zavřít

Od uživatelského zážitku u služeb a premiovějšího zboží přes SEO, tvorbu strategií až po měření efektivity kampaní

3. 11. 2021
Autor: Redakce

Jubilejní 20. ročník konference WebTop100 tematicky pokryje trendy všech oborů digitálního marketingu a představí ty nejinspirativnější online projekty letošního roku. Na konferenci WebTop100 se sejdou přednášející z řad nejzásadnějších osobností jednotlivých oborů digitálního marketingu jako Pavel Ungr, Daniel Kafka, Ondřej Ilinčev, Lukáš Havlásek, Petr Srna, Andrea Hurychová, Irena Zatloukalová a další, kteří vám v průběhu dne poskytnou svou vizi toho, kam by dané oblasti mohly a měly směřovat v následujícím roce. Diskutovat nejen s nimi můžete 16. listopadu v Konferenčním centru City v Praze. Malá ochutnávka z konferenčního dne:

E-commerce jako tahoun ekonomiky

Lukáš Havlásek z Shopsysu se zamyslí nad stavem českého e-commerce v porovnání se zahraničím. Podívá se na inovace v e-commere a na weby eshopů z pohledu uživatelské přívětivosti a úspěšného plnění businessových cílů.

Změna online chování zákazníků po pandemii

Jano Kešelák z Glami ve své přednášce ukáže, jak pandemie změnila módní trh z hlediska nákupního chování zákazníků i e-shopů.

Digitální transformace prodeje služeb a luxusnějšího zboží

Covid urychlil transformaci, ale zároveň odkryl dlouho neřešené problémy online světa. Co musíme ještě odpracovat, když se stal digitální svět mainstream obchodu, komunikace i potkávání? Jak zlepšit uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího zboží a jak být více osobní? To je téma přednášky Tomáše Jindříška z DARK SIDE.

Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022?

Algoritmy Google a Seznamu se neustále vyvíjejí a jejich pravidla mění. SEO specialista Pavel Ungr vás připraví na to, co nás od vyhledávačů čeká v roce 2022.

Ideální konverzní stránka

Ondřej Ilinčev prozradí, jak má být konverzní landing page dlouhá, co na ní má a nemá být, v jakém pořadí poskládat informace a jaká je jejich typická míra. Všechno uvidíte na příkladech z praxe.

Výzvy e-mailingu

Jaký dopad bude mít blokace cookies třetích stran na e-mail marketing? Hrozí, že přijdeme o základní metriku open rate? O tom, jak budou fungovat mailingy v roce 2022, bude mluvit Petr Cikán z agentury Sherpas TECH.

A to zdaleka není všechno. Uslyšíte případovky a analýzy i z oblastí jako výkonnostní marketing, brandová strategie, digitální inovace, PR, tvorba webu, videomarketing, content nebo influencerské kampaně.

V průběhu konference navíc představíme ty nejinspirativnější digitální projekty letošní soutěže a Osobnost digitálního marketingu WebTop100.

Přijďte 16. listopadu na konferenci WebTop100 a seznamte se s nejnovějšími trendy v oblasti digitálního marketingu. Registrovat se můžete na stránkách TUESDAY.cz.

Hlavními partnery akce jsou Dognet a INTERNET CZ, mediálními partnery Marketing Journal a Lupa.cz. Odborně akci zajišťuje Sherpas a produkci Internet Info.