E-commerce jako tahoun ekonomiky
Lukáš Havlásek z Shopsysu se zamyslí nad stavem českého e-commerce v porovnání se zahraničím. Podívá se na inovace v e-commere a na weby eshopů z pohledu uživatelské přívětivosti a úspěšného plnění businessových cílů.
Změna online chování zákazníků po pandemii
Jano Kešelák z Glami ve své přednášce ukáže, jak pandemie změnila módní trh z hlediska nákupního chování zákazníků i e-shopů.
Digitální transformace prodeje služeb a luxusnějšího zboží
Covid urychlil transformaci, ale zároveň odkryl dlouho neřešené problémy online světa. Co musíme ještě odpracovat, když se stal digitální svět mainstream obchodu, komunikace i potkávání? Jak zlepšit uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího zboží a jak být více osobní? To je téma přednášky Tomáše Jindříška z DARK SIDE.
Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022?
Algoritmy Google a Seznamu se neustále vyvíjejí a jejich pravidla mění. SEO specialista Pavel Ungr vás připraví na to, co nás od vyhledávačů čeká v roce 2022.
Ideální konverzní stránka
Ondřej Ilinčev prozradí, jak má být konverzní landing page dlouhá, co na ní má a nemá být, v jakém pořadí poskládat informace a jaká je jejich typická míra. Všechno uvidíte na příkladech z praxe.
Výzvy e-mailingu
Jaký dopad bude mít blokace cookies třetích stran na e-mail marketing? Hrozí, že přijdeme o základní metriku open rate? O tom, jak budou fungovat mailingy v roce 2022, bude mluvit Petr Cikán z agentury Sherpas TECH.
A to zdaleka není všechno. Uslyšíte případovky a analýzy i z oblastí jako výkonnostní marketing, brandová strategie, digitální inovace, PR, tvorba webu, videomarketing, content nebo influencerské kampaně.
V průběhu konference navíc představíme ty nejinspirativnější digitální projekty letošní soutěže a Osobnost digitálního marketingu WebTop100.
Přijďte 16. listopadu na konferenci WebTop100 a seznamte se s nejnovějšími trendy v oblasti digitálního marketingu. Registrovat se můžete na stránkách TUESDAY.cz.
Hlavními partnery akce jsou Dognet a INTERNET CZ, mediálními partnery Marketing Journal a Lupa.cz. Odborně akci zajišťuje Sherpas a produkci Internet Info.