„Našim servisům zajišťujeme pomoc a podporu od samého začátku. Vydali jsme souhrn doporučení, jak bezpečně zajišťovat servisní služby a současně omezit osobní kontakt. Navíc jsme se rozhodli urychlit zavedení nástroje Videocheck pro on-line potvrzení rozsahu zakázky se zákazníkem, včetně vytvoření seznamu prací a souhlasu zákazníka. Díky tomuto nástroji jsme schopni vůz důkladně prověřit a předložit našim klientům důvěryhodný report, který je srovnatelný s výsledkem prohlídky vozu za přítomnosti klienta,“ říká Jan Matoušek, ředitel oddělení náhradních dílů a poprodejního servisu pro značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice.
Videocheck vyžaduje aplikaci, jež budou mít
k dispozici veškeré servisy všech značek koncernu PSA v ČR. Aplikace
pořídí kvalitní videozáznam z kompletní prohlídky vozu, které je vůz podroben.
Mechanik na konci prohlídky vytvoří videozáznam, ve kterém rekapituluje veškerá
zjištění z detailní inspekce vozu, přičemž může postupovat podle rozsáhlého
formuláře, který je součástí aplikace Videocheck. Vyplněný formulář společně
s videozáznamem zaslaný klientovi pak představuje zcela transparentní a
důvěryhodný podklad pro rozhodnutí klienta o dokončení zakázky.
„Vzhledem
k mimořádné situaci a ve snaze co nejvíce zmírnit starosti uživatelů
s provozem auta jsme rozhodli umožnit výjimečně toleranci překročení
intervalu pro pravidelnou prohlídku. Naše servisy budou nyní akceptovat
překročení servisního intervalu až o 3000 km nebo 3 měsíce pro značky Peugeot,
Citroën a DS a o 1500 km a 1 měsíc pro značku OPEL, aniž by byla dotčena
záruka. Aby vozy plnily správně svoji funkci, je třeba jim zajistit příslušnou
údržbu a servis. Naše sítě jsou plně připraveny poskytnout tyto služby, avšak
v rámci celkové koordinace a nastavených bezpečnostních opatření žádáme
naše klienty, aby v případě potřeby navštívit servis vždy nejdříve
telefonicky nebo elektronicky kontaktovali zaměstnance našich servisů a
domluvili se s nimi na způsobu přijetí vozidla do servisu. Naši partneři
jsou připraveni zákazníkům poskytnout informace a doporučení i v případě
záručních oprav,“ říká Jan Matoušek.
Telefonická a elektronická komunikace je v současné
době zásadní i pro zachování prodeje nových vozů. Ten je důležitý jak s ohledem
na potřeby dodání vozidel nutných k zajištění zásobování, tak i s ohledem
na uspokojení privátní poptávky pro zajištění individuální přepravy osob.
Prodejci značek Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice aplikují
proces prodeje nových vozů s vyloučením osobního kontaktu se zákazníky. Doprava
vozů z centrálního skladu stejně jako z překladišť skupiny PSA funguje bez
větších omezení. Distančně objednaná vozidla jsou pak zákazníkům předávána mimo provozovnu
koncesionáře.
Prostřednictvím
telefonické a on-line komunikace a s vyloučením osobního kontaktu
probíhají i aktivity programu certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select.
Nabídka ojetých vozů na webových stránkách emilfreyselect.cz
je zákazníkům k dispozici pro telefonické rezervace vozidel.