- Cesta spotřebitele napříč e-shopem
- Cenotvorba
- Generování návštěvnosti na nových (i zahraničních) trzích
- Expedice jako cesta k zákazníkovi a zisku
- Vyhodnocování dat o zákaznících
- Reklamní kanály a nastartování růstu v e-commerce
- Zákaznický servis e-shopů
S kým se na akci potkáte a o jakých nástrojích budeme mluvit?
Jak správně získávat a hlavně vyhodnocovat data o zákaznících
Klíčem v každém businessu jsou data a měření. Čím víc dat o svých zákaznících máte, tím lépe je poznáte a tím lépe můžete reagovat na jejich potřeby. Michal Vošahlík z Digital Vision vám ukáže nástroj, díky kterému dokážete všechna vaše data o zákaznících správně zanalyzovat a vyhodnotit.
Jak si vybrat správný trh pro mezinárodní expanzi?
Zvolit Německo s více než 80 miliony obyvatel, nebo raději Polsko? Nebo bude lepší zaměřit se na pobaltské země, kde je menší konkurence? Max Riis Christensen a Martin Šulc z z MakesYouLocal předvedou nástroje pro generování návštěvnosti na nových trzích a ukáží způsob, jak lokalizujete svůj obchod pro novou zemi během 4 týdnů. Uslyšíte o společnostech, které již v zahraničí uspěly i jak to dokázaly.
Jak co nejlépe využít chytré vyhledávání
Václav Soukup z MEDIA FACTORY si posvítí na to, jak i ve výsledcích vyhledávání můžete uživatelům strategicky předložit obsah podle toho, co vy jim potřebujete ukázat, a jak využít feedback, který vám statistiky vyhledávání dávají, k dalšímu rozvoji vašeho podnikání.
Jak nastavit správnou cenu produktů na e-shopu
Cena hraje klíčovou roli při rozhodování zákazníka o tom, zda u vás nakoupí nebo ne. Jak ji ale správně nastavit? A je ta nejnižší cena ta nejsprávnější? To se dozvíte od Petra Bláhy z Disivo. Z přednášky si navíc odnesete sadu konceptů na zlepšení vaší cenotvorby, které můžete použít hned další den.
Jak pomocí expedice zvýšit zisk a udržet si zákazníka
Pomocí jednoduché automatizace můžete zefektivnit expedici i samotné doručování zboží a nabízet tak svým zákazníkům vyšší komfort nakupování. Zefektivněním logistických procesů samozřejmě ušetříte čas i peníze. Systém expedice Balíkobot.cz představí Pavel Kročák.
A to zdaleka není všechno. Program konference Efektivní nástroje pro e-commerce si můžete prohlédnout na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i zaregistrovat. Sejdeme se 14. října v Hotelu Jaltana Praze 1 v 9 hodin.
Generálním partnerem akce je Amazon Czech Republic Services, dalšími partnery pak Balíkobot.cz, Disivo, EUROFAKTURA, MakesYouLocal, MEDIA FACTORY GROUP, UPgates a produktovým partnerem je EasyEvent. Akce se uskuteční za podpory Asociace pro elektronickou komerci (APEK), organizátory jsou odborný server Podnikatel.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.