Společnost TUkas prodává vozy značky Škoda, Volkswagen a provozuje autorizovaný servis značek Audi a Mercedes-Benz. Pod značkou AUTO-STAIGER CZ pak vozy značek Opel a Volvo. O telekomunikacích v rámci skupiny TUkas Group jsme si povídali se zakladatelem a předsedou představenstva Jiřím Tůmou.
Co znamená TUkas?
T a U je Tůma a zbývající tři písmena znamenají „komplexní autoservis“. Na tom jsme si od začátku zakládali: nabízeli jsme kompletní služby, vždy jsme dělali všechno. Zákazník chtěl vyřídit STK, tak jsme mu to zajistili. Když byl ochotný nám za to zaplatit, samozřejmě.
Kdy jste přešli k Vodafonu?
V podstatě pořád přecházíme. Co se mobilních služeb týká, převedli jsme už všechno, začali jsme někdy v březnu. Chvíli to trvá, máme přes dva tisíce karet. A už teď cítíme velkou změnu a máme důvody ke chvále; za ten půl rok jsem od svých lidí neslyšel jedinou negativní reakci. Řešíme i další rozšiřování služeb a jednáme také o pevných linkách, a to jak hlasových, tak datových. Těšíme se, že pak budeme mít skutečně všechno pod tou jedinou střechou.
Čím vás přesvědčili?
Přístupem. Cenou a zařazením mezi VIP klienty — a to nejen ve slovech, ale i v činech. Další věc byla, že nám nabídli všechno v jednom balíku. Nám doteď nikdo nenabídnul něco jako OneNet, že bychom ve společné síti měli třeba i pevné linky nebo pevný internet. Nechci jednoho provozovatele pro mobily a jiného pro pevné linky nebo internet. Úžasné taky je, že u operátora máme jednoho jediného člověka, který se o nás kompletně stará — od obchodních záležitostí po případné technické požadavky. A navíc máme samoobsluhu — drtivou většinu nastavení si uděláme sami a nemusíme nikam volat.
Co vás na službách Vodafonu baví?
Především to, že od nich máme služby, které jsou komplexní. Přesně tak, jak to máme rádi a jak to nabízíme i my. Přes dvacet let jsme byli u jiného operátora a ten nám dodnes některé věci, které teď máme od Vodafonu, za tu dobu ani nenabídnul.
Máte někdy potíže se signálem?
Toho jsem se trochu bál, reakce jsou ale úplně opačné. Vodafone má signál i někde na poli, kde se ostatní nechytají. Možná je někdy problém v centru Prahy, když je síť přetížená. A třeba datové pokrytí je mnohem lepší, než jsme měli doteď.
Je pro vás Vodafone partner? V čem?
Samozřejmě, Vodafone vnímáme jako partnera. A protože jsme s jejich službami a hlavně přístupem velice spokojení, nemáme sebemenší problém je doporučovat. Takže oni připraví profesionální nabídku a já to pak velmi rád předávám svým zákazníkům a obchodním partnerům. Dobré služby doporučím rád a pro Vodafone je v tom přínos ten, že to není reklama „na slepo“, ale doporučuji to já jako spokojený klient.