Menu Zavřít

Umělá inteligence ve službách marketingu

3. 1. 2024
Autor: Internet Info

Jak AI zapojit do celého procesu tvorby brandu a firemního contentu, a jak ji dokonce naučit mluvit jazykem vaší značky? Jaký potenciál mají AI influenceři? Další setkání MARKETING MEETING představí AI nástroje vhodné pro marketéry i pokročilé techniky, které vedou k efektivnějšímu generování kreativních nápadů.

Marketéři, kteří ve své práci používají umělou inteligenci ku prospěchu značky, a odborníci na nejnovější technologie vás už 18. ledna provedou fascinujícím světem AI na prvním online MARKETING MEETING: AI jako pomocník v marketingu. Dají vám spoustu inspirace potřebné k udržení kroku s rychle se měnícím digitálním světem.

Ukážeme si, jak zapojit AI do celého marketingového procesu, jak z AI nástrojů pro marketéry dostat ještě lepší výsledky pro tvorbu kreativních nápadů a jak díky nim tvořit smysluplné reklamní texty, grafiku i videa. Předvedeme možnosti AI influencerů, potenciál a limity pokročilých technik RAG a fine-tuning a probereme samozřejmě i právní aspekty AI. Uslyšíte ke každému tématu případové studie, například jak využívá pojišťovna AXA AI v péči o zákazníky a řešení pojistných škod.

Můžete také využít zvýhodněné ceny za celou sérii setkání MARKETING MEETING, během kterých se do hloubky podíváme na klíčová témata a nové trendy v marketingu. Balíček zahrnuje nejen AI jako pomocník v marketingu (18. ledna), ale také Copywriting od A do Z (7. března) a Jak na vymazlený emailing (11. června). A pro ty z vás, kdo nebudete moci sledovat celé setkání online, budeme mít samozřejmě záznam.

Na lednovém setkání se můžete těšit na tyto přednášející a okruhy:

Autor: Internet Info
  • Jak efektivně zařadit AI do celého marketingového kreativního procesu a jak zlepšit své prompty, abyste z AI toolů dostali ještě lepší výsledky, je téma pro Nikolu Foktovou, kreativní ředitelku agentur Leo Burnett a MSL.
  • Jak může AI smysluplně pomáhat v péči o zákazníky a že využití AI k práci nahrazující lidi vyžaduje mnohem více úsilí, než bychom očekávali, vám ukáže zkušený marketér Pavel Jechort ze společnosti AXA Partners.
  • Jak právně správně promptovat a nezasahovat do autorských práv, osobních údajů nebo nevyzrazovat důvěrné informace? To vysvětlí v praktické přednášce advokát Ondřej Hanák z eLegal.
Autor: Internet Info
  • Prompting, RAG nebo fine-tuning? Jiří Malý z Wunderman Thompson Prague představí klíčové techniky při komunikaci s AI nástroji a ukáže jejich potenciál i limity při tvorbě obsahu. 
  • V přednášce Iva Veselého se dozvíte, jak vytvořit vlastního virtuálního influencera, který oživí komunikaci vaší značky, přinese zapojení i nové příležitosti.
  • Jak zapojit AI do celého procesu tvorby brandu a firemního contentu, a také jak naučit ChatGPT mluvit jazykem vaší značky? Na to odpoví konzultantka Lenka Stawarczyk.

Organizátorem setkání MARKETING MEETING je společnost TUESDAY.CZ, na jejíchž stránkách se můžete zaregistrovat. produkci zajišťuje INTERNET INFO. Partnerem je SHERPAS a mediální partner MediaGuru.cz.