Mimořádný úkaz se zjevuje obyvatelům českých měst
Stromy „kilovníky“ jsou spojeny s průzkumem veřejného mínění na téma finance. Samotná myšlenka je jednoduše popsána na ceduli na stromě. Více či méně pobízí kolemjdoucí k tomu, aby si utrhli bankovku a zamysleli se tak nad stromem, který plodí stokoruny. Od raného dětství je nám vštěpováno, že peníze na stromě nerostou. Ne, rodiče nám nelhali, ale někdy se chováme tak, jakoby tento úkaz nepocházel jen a pouze z pohádkového světa.
Vždy záleží na naší schopnosti přijímat správná rozhodnutí týkající se našich financí. Centropol, jeden z nejvýznamnějších dodavatelů elektřiny a plynu v České republice, netradiční formou otevírá provokativní diskuzi. V komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky klade otázky, zda někdy nepodléháme falešným mýtům a představám. Kampaň zpochybňuje především ono v Česku oblíbené: Nechci slevu zadarmo, které se v praxi mění spíše na: Nenabízím slevu zadarmo!
Orientovat se na trhu není jednoduché, i proto nabízí Centropol energetické poradenství zdarma. Mnoho odběratelů elektřiny a plynu se, bohužel, domnívá, že změna dodavatele je příliš složitá, a tak raději platí o tisíce korun ročně více. „Oproti předchozí smlouvě ušetřím skoro pět tisíc. Netušila jsem, jak je to jednoduché. Drtivou většinu úkonů za mě udělal obchodník. Já mu jen dala poslední vyúčtování a podepsala plnou moc,“ říká spokojeně Marie Šindelářová, kterou „kilovník“ zaujal v centru Českých Budějovic.
Úspěch kampaně bojující proti energetické negramotnosti je spojen i s osobním kontaktem se zákazníkem. Centropol chce být svým zákazníkům co nejblíže. Do konce roku proto otevře zákaznická centra v podstatě ve všech krajích České republiky.
sledujte www.centropol.cz