14. 11. 2023, 14:00 až 16:00, živě v prostorách Microsoft v Praze
15. 11. 2023, 14:00 až 16:00, online webinář
Online prostor dělá z dnešního zákazníka nestálého přelétavce, jehož věrnost může mít skutečně jepičí život. Tak například: 62 % zákazníků si přeje, aby online nakupování bylo zábavnější, 74 % zákazníků vadí irelevantní obsah v komunikačních kanálech, 80 % (!) zákazníků raději nakoupí u firem, které poskytují personalizovaný zážitek. A tak by se dalo pokračovat.
Naštěstí ten stejný online prostor, v němž spotřebitelé převlékají kabáty jak o život, přináší tisíce dat o jejich chování, zvyklostech, touhách a plánech. Schopnost zorientovat se v těchto datech, vidět souvislosti a jednat pomocí správných komunikačních kanálů se jeví jako cesta, jak spokojenost a loajalitu zákazníků efektivně zvyšovat.
Dobrý zákaznický zážitek dnes vytvoříme sestavením kompletní zákaznické cesty, kde v jednotlivých krocích komunikujeme poutavý obsah efektivním kanálem a v pravý čas. Následně marketéři kontinuálně sbírají data o všech online i offline interakcích zákazníka s firmou. Právě díky nim dokáže firma neustále zlepšovat zákaznickou zkušenost, detailněji segmentovat a touto cestou navýšit loajalitu své zákaznické báze i budoucí tržby.
V rámci webináře a prezenční přednášky v Praze, kterou pro vás připravili odborníci z TD SYNNEX, Microsoft a Innovation One, zjistíte, co všechno můžete v moderním, daty řízeném marketingu dosáhnout díky Microsoft Dynamics 365 Customer Insights.
„Jsme rádi, že můžeme podpořit naše partnery v rozvoji prodeje balíčku Dynamics 365 a Power Platform, který má ve světě spoustu pozitivních ohlasů. Věříme, že s Innovation One bude úspěšný i na tuzemském trhu,“ uvedl Martin Hála, Business Unit Manager, Software & Cloud TD SYNNEX.
„Společnost Microsoft uvolnila novou verzi Dynamics 365 Customer Insights, která má potenciál změnit, jak dnes vypadá práce s daty napříč online i offline cestou zákazníka. Marketér, obchodník i kdokoliv další, kdo se podílí na komunikaci společnosti, tak doručí mnohem lepší zážitek, který potěší zákazníka a společnosti zefektivní marketingovou či obchodní činnost," popisuje Adam Sládek, specialista na marketing a práci s daty ze společnosti Innovation One, která plánuje spustit novou divizi Innone CXC zaměřenou právě na tyto technologie.
Obsahem přednášky/webináře bude:
- Přehled nástrojů od Microsoftu, pomocí kterých lze uskutečnit akci s využitím stávajících dat.
- Praktické ukázky, jak:
- efektivněji zaujmout zákazníka pomocí práce s Microsoft Dynamics 365 Customer Insights a pokročilé segmentaci,
- společnosti pomocí Microsoft Copilot zlepšují uživatelský zážitek, optimalizují náklad na inzerci a zvyšují životní hodnotu svých zákazníků,
- využít AI a 360° pohled na zákazníka na pár kliknutí,
- vytvořit zákaznickou cestu a odesílat personalizovaná real-time marketingová sdělení.
- Případové studie firem, které nástroje již používají.
Přijměte naše pozvání a zjistíte, proč Dynamics 365 Customer Insights již v praxi používají společnosti jako Campari, HP, Toyota nebo Siemens. Registrujte se zde na prezenční přednášku 14. 11., nebo zde na webinář 15. 11.