Zvýšený prodej a lepší zisky
Výzkumy ukazují, že zákazníci opouštějí přibližně 80 % nákupu uložených do košíku. Přispívá k tomu řada faktorů, včetně nedostatečného výběru platebních metod, nebo jejich nevýhodnosti pro zákazníka. Platební brány, jako je kevin.eu, usnadňují a urychlují proces platby a zákazníkům tak šetří čas.
Odstranění všech těchto překážek při placení je zásadní pro zvýšení prodejů a vašeho zisku. Ať už máte e-shop, nebo kamenný obchod, určitě máte některé zahraniční zákazníky. I když nezasíláte produkty do zahraničí, můžete mít zákazníky, kteří jsou ve Česku na návštěvě nebo zde dočasně žijí.
Odstraněním všech překážek při placení zajistíte, že žádnému z vašich zákazníků nebude bráněno v placení za vaše výrobky. Vytvoříte tak bezproblémový nákupní zážitek, který maximalizuje váš konverzní poměr.
Bezpečnější prostředí plateb
Studie z roku 2015 zjistila, že 15 % nakupujících přerušilo nákupy kvůli obavám o bezpečnost plateb. Platba prostřednictvím místní platební metody není ze své podstaty bezpečnější než použití kreditní karty. Někteří zákazníci však mají dojem, že ano.
Při použití digitální peněženky nebo platební brány jsou však informace stejně chráněny a šifrovány. Navíc u platebních bran transakce probíhají u ověřených bankovních institucí, což celé platbě dodává na bezpečnosti.
Někteří uživatelé chytrých telefonů navíc využívají identifikaci obličeje a rozpoznávání otisků prstů, aby snížili riziko, že někdo použije jejich telefon a podvodně využije možnost platit online.
Zvýšená důvěra
Když zákazníci nakupují v kamenných nebo internetových obchodech, musí obchodníkovi důvěřovat, jinak mu své bankovní údaje nepředají. Pokud budou zákazníkům předloženy ověřené a bezpečné platební metody, které jsou pro ně výhodné, budou se cítit pohodlně a nákup uskuteční. Důvěra hraje při nákupu tak důležitou roli, proto musíte udělat vše pro to, aby se zákazníci cítili pohodlně a měli příjemnou zákaznickou zkušenost. Pohodlný a rychlý nákup zvyšuje pravděpodobnost návratu zákazníka o mnoho procent!
Rychlejší vyřízení nákupu
Zákazníci, zejména ti, kteří nakupují online, mohou být velmi citliví vůči času, který tráví nákupem. Pokud je proces příliš složitý a zabírá mnoho času, zákazníci nákupy nedokončí.
Jedním ze způsobů, jak urychlit proces odbavení, je použití alternativních platebních metod. Pokud budete používat platební bránu, vaši zákazníci mohou být jedním kliknutím přesměrováni na stránku s provedením platby. To nejen bude šetřit jejich čas, zvyšuje spokojenost zákazníka i zákaznickou zkušenost, ale také je to přesvědčí o profesionalitě vašeho podnikání.
Budoucnost online nakupování?
I když se jim říká „alternativní“, některé trhy začaly otevřeně přijímat tyto platební metody, jako jsou digitální peněženky a platby přímým inkasem nebo třeba efektivní platební brány, čímž se tyto metody stávají běžnějšími a důvěryhodnějšími. Například v asijsko-pacifickém regionu tvoří digitální nebo mobilní peněženky 58,4 % platebních metod ve srovnání s platbami prováděnými klasických bankovních převodů, které tvoří pouze 20,1 % z provedených plateb.
Je velmi pravděpodobné, že tento trend budou následovat i obchodníci v dalších oblastech světa a použití alternativních platebních metod tak bude ještě populárnější.