Moderní podnikový software tyto změny maximálně podporuje.
Umožňuje snadno provádět konfiguraci jednotlivých prodejních kanálů a sdílet
mezi nimi data. Sjednocena je pak např. i forma fakturování, kdy se všechny
položky zákazníka automaticky dostávají na jedinou fakturu.
Podnikový software propojuje informace o zákaznících z
různých kanálů, jako jsou kamenné obchody, e-shopy či sociální sítě, a to i ve
fázi, kdy jsou tyto profily anonymní. Na tomto základě lze pak provádět
rozsáhlou personalizaci, což zvyšuje loajalitu zákazníků, protože součástí může
být i cenová politika slev a dalších nabídek. Obchodník také dokáže přímo před
zákazníkem snadno vytvářet i složitější nabídky a sledovat stav objednávek.
Firmy mají zároveň k dispozici smysluplné předpovědi o očekávaných příjmech a
dalších finančních tocích. Zaměstnanci zákaznické podpory zase dostávají do
rukou např. nástroje pro automatické třídění různých požadavků a vždy dostupné
přehledy o jednotlivých případech.
Data o zákaznících i prodejích lze zpracovávat prakticky v
reálném čase a tomu neustále přizpůsobovat aktuální nabídky, ale i
dlouhodobější plány včetně návrhu a vývoje nových produktů a služeb.
Zákazníci a jejich zkušenost jsou vedle lidí a výroby jedna
ze tří oblastí, jejichž digitální transformace hraje v dobách nejistot a
rychlých změn zásadní roli pro zachování kontinuity podnikání.
Firmy momentálně řeší nové situace a čelí dosud nepoznaným výzvám, s nimiž jim
pomohou technologie. S cílem představit nejmodernější trendy v oblasti
obchodu a péče o zákazníky připravila společnost SAP ČR sérii webinářů
zaměřených na přínosy sjednocení procesů prodeje, servisu a zákaznických služeb:
Nové
obchodní modely prodeje: Jak začít řídit prodej napříč
jednotlivými kanály a kombinovat prodej produktů a služeb, včetně snadné tvorby
produktových katalogů?
Personalizace
služeb a nabídek: Jak správně pracovat s anonymními zákazníky,
personalizovat nabídku produktů a propojit všechny informace ze systémů na
jednotný digitální master profil zákazníka?
Elektronický obchod: Jak zůstat se zákazníky v kontaktu?
Které e-shopy a další formy e-commerce jsou úspěšné a jak získat na trhu
konkurenční výhodu? (Tento webinář již proběhl, jeho záznam si můžete pustit již
nyní po registraci přes odkaz na konci článku.)
Automatizace
práce obchodníka: Jak přenastavit práci obchodníka, aby nemusel
provádět tolik rutinních činností (například opisovat data), aby ho jeho práce
více bavila, a to se projevilo i na lepší službě zákazníkům?
Podpora
zákazníků podle jejich očekávání: Jakou roli dnes mohou hrát
automatizované servisní zóny a kontaktní centra? Zjistíte, jak snadno přenést i
důležité služby do samoobslužné zóny, kde si zákazník většinu věcí může vyřídit
sám.
Bezplatné webináře společnosti SAP ČR se uskuteční ve dnech 8.
- 11. září 2020 vždy od 10 hodin dopoledne a budou trvat zhruba 45 minut.
Příslušnými tématy vás provedou přední odborníci na danou problematiku. Zdarma
se můžete zaregistrovat na odkazech výše.