Menu Zavřít

Rosenbaumova EHS se vydává dobýt Evropu. Jeho Bezrealitky vytvoří s německou konkurencí společný joint venture s 265milionovým obratem

12. 11. 2024
Autor: Depositphotos

Evropský „bezrealitní“ trh doznává počínaje letošním listopadem značných změn. Může za ně přitom česká skupina EHS Marka Rosenbauma, či snad přesněji řečeno jeho digitální služba Bezrealitky, která nyní vytvořila joint venture s německou, taktéž bezrealitní firmou Ohne-Makler.

Tento nový společný podnik, jenž zahrnuje největší bezrealitkovou platformu v celém Německu, se dle vyjádření EHS může již nyní chlubit obratem přesahujícím částku 265 milionů korun. Jako takový navíc ročně zrealizuje takřka 90 tisíc transakcí.

Dostupné bydlení pro mladé i seniory. Skupina JSK Simony Kijonkové podpořila startup Kodu, který chce rozvinout koncept tiny houses
Přečtěte si také:

Dostupné bydlení pro mladé i seniory. Skupina JSK Simony Kijonkové podpořila startup Kodu, který chce rozvinout koncept tiny houses

A jaký že je jejich ultimátní cíl? Přirozeně nic jiného než rozšířit přívlastek „největší“ územně na celou Evropu. „Zakončili jsme jeden z nejsložitějších dealů, který jsem kdy vedl,“ nechal se slyšet Hendrik Meyer, šéf EHS. 

Problematika bydlení v Německu je dle jeho názoru, stejně jako u nás, obrovským společenským tématem, přičemž Ohne-Makler patří ke značkám, které respektují výrazný etický rozměr podnikání v této oblasti. „Teď mohu s hrdostí říci, že vzniklo nejen byznysové, ale hlavně manažerské partnerství, které nám umožní z evropského ‚bezrealitkového‘ trhu rostoucího meziročně skoro 18procentním tempem vytěžit maximum,“ dodal.

Outstream Placeholder

V novém joint venture budou mít obě strany shodně 50procentní podíl. Na jednotlivých trzích budou navíc nadále působit pod svými nynějšími názvy, ačkoliv některé jimi poskytované služby jistou proměnou přeci jen projdou. Tou hlavní bude takzvaná centralizace inzerce, díky níž se na jediné kliknutí inzerát klienta objeví nejen na stránkách Bezrealitky, ale také na řadě dalších českých realitních serverů. Tím by se pochopitelně zároveň měl zvětšit dosah inzerce, a to až na 1,7 milionu zájemců.

„Díky know-how z Ohne-Makler nyní můžeme představit produkt, který posouvá potenciál Bezrealitky zase o úroveň výš. Propojíme totiž exkluzivní nabídku a digitální služby našeho portálu s dosahem dalších realitních hráčů. V době, kdy role prodeje bez makléře roste, se jedná o zásadní konkurenční  výhodu. Stejným způsobem zase naše know-how digitální realitní služby doplní možnosti našich nových partnerů,“ okomentoval Meyer.

Vzápětí pak šéf EHS doplnil, že už na jaře příštího roku se Ohne-Makler s podporou EHS vypraví rovněž do sousedního Rakouska. Celkově tak bude pokrývat hned čtyři středoevropské trhy (Německo, Rakousko, Česko, Slovensko), čímž si vytvoří jakýsi odrazový můstek pro budoucí růst napříč celým kontinentem.